Oh. Ja, die hebben ook geen ogen neequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is een zak bloem (floursack). Dat is een soort standaard animatie dingetjes, een zak bloem tot leven laten komen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt een grote schijthekel aan het lied Hijo de la Luna.
Mijn zus moest dat vroeger op de piano spelen. Tot in den treure. Vaak en lang. Want echt goed was ze niet.quote:
wat dan wel?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:39 schreef Bartjebart het volgende:![]()
[..]
Dat vind ik echt een lied dat ik niet achter jou gezocht had!
Hahaha oke. ja dan kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zus moest dat vroeger op de piano spelen. Tot in den treure. Vaak en lang. Want echt goed was ze niet.
vind dit de beste versie, die shitload aan bagger covers mogen van mij ook wegquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt een grote schijthekel aan het lied Hijo de la Luna.
whaha.. Ik kan best een nachtje overslaan:-)quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
just another night mep de handkar ?
ben oprecht verbaastquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind dit de beste versie, die shitload aan bagger covers mogen van mij ook weg
Ik vind dit een verbazingwekkend mooie cover.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind dit de beste versie, die shitload aan bagger covers mogen van mij ook weg
Jan Smit en zoquote:
voorbeelden?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jan Smit en zo
nee meer tranxe (als dat uberhaubt nog bestaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jongen vind zichzelf zo geweldig...![]()
en ik ook
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen die na 12 uur nog komen binnenvallen, hun verhaal bij me dumpen , een fles wijn leegdrinken en dan weer de nacht in verdwijnen.Onze getergde acteur die volgens sommigen op Edward de Vampier lijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jongen vind zichzelf zo geweldig...![]()
en ik ook
Hij had hier wel even kunnen uithuilen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Tiesto en zoquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben alleen thuis en hoorde een eng geluidje van buiten komen..
Sorry, ik zal de volgende keer wat stiller zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben alleen thuis en hoorde een eng geluidje van buiten komen..
Seguroquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op een goede manier hoop ik
Zal ik 'm binnen laten?quote:
Ik drink alleen een beetje van je bloed.... that's all. I promise. Just a thimble full.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zal ik 'm binnen laten?.
Maar misschien is het wel een enge seriemoordenaar ofzo..
Nja je was een goeie toevoeging op dit forum.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zal ik 'm binnen laten?.
Maar misschien is het niet Ang3l maar een enge seriemoordenaar ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |