Middag Hansquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 13:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Middag Hans
Ben jij je postcount aan het opkrikken ofzo?
Dat lukt je aardig zo te zien, ik zie hier amper niet-gele avatarsquote:Op zondag 20 september 2009 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Haha, nee hoor! Probeer een beetje het tempo in de reeks te houden
.
Kom waarschijnlijk omdat iedereen massaal wegzapt als ze Timur horenquote:Op zondag 20 september 2009 13:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat lukt je aardig zo te zien, ik zie hier amper niet-gele avatars
Haha, nu zie ik het idd ook. Geinig gezichtquote:Op zondag 20 september 2009 13:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat lukt je aardig zo te zien, ik zie hier amper niet-gele avatars
Ik snap echt niet waaromquote:Op zondag 20 september 2009 14:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kom waarschijnlijk omdat iedereen massaal wegzapt als ze Timur horen
Weekenden zijn hier sowieso altijd een stuk rustiger dan doordeweeks, onafhankelijk van het programmaquote:Op zondag 20 september 2009 14:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kom waarschijnlijk omdat iedereen massaal wegzapt als ze Timur horen
Blijft een leuk nummerquote:Op zondag 20 september 2009 14:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom. Mag eigenlijk best graag naar Timur luisteren.
Not Fair. Woehoe!
Mijn radio geeft storing bij Timurquote:Op zondag 20 september 2009 14:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom. Mag eigenlijk best graag naar Timur luisteren.
Not Fair. Woehoe!
quote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! de nieuwe van de Editors.
One louder!!
Grappige radio heb jij als ' ie bij Timur on-air begint met storenquote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn radio geeft storing bij Timur. en om 14.00 is het sowieso Langs de Lijn in het weekend
. Of ik kijk naar buitenhof en dan blijft Timur ook uit. In het weekend heb ik eigenlijk nauwelijks de radio aan behalve voor LDL
.
Mijn radio doet het ook niet bij andere BNN programma's zoals C&Squote:Op zondag 20 september 2009 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grappige radio heb jij als ' ie bij Timur on-air begint met storen. Meestal zap ik rond de klok van 15:00 naar LdL.. De kans dat ik na 15:00 nog naar 3FM luister is niet heel groot. Bart A is nou niet bepaald " mijn " favo DJ qua presentatie en muziek.
Geinig, dat doet mijn radio ook bij de C&S-showquote:Op zondag 20 september 2009 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn radio doet het ook niet bij andere BNN programma's zoals C&S.
Die van mij ook alquote:Op zondag 20 september 2009 14:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig, dat doet mijn radio ook bij de C&S-show. Radio's met een eigen wil
Idd, wat een gastquote:Op zondag 20 september 2009 14:37 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG, wat een antwoord op de luisteraarsvraag zeg
LOLquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |