Is niet heel positief, hoewel ik hoop dat het uiteindelijk wel een positieve uitwerking heeft...quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat eerste positief of negatief?dubbele oorontsteking? damn, dat is wel heftig! Gelukkig dat het nu over is
.
Dat doet het ook, laten we het erop houden dat 4x per dag ibuprofen 600 mg en 4x per dag 1000 mg niet genoeg is... Je wordt helemaal krankzinnig van de pijn... Lang leve de antibioticaquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
dubbele oorontsteking, lijkt mij gruwelijk veel pijn doen
uuhhm okay. Naja, in elk geval veel sterkte!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is niet heel positief, hoewel ik hoop dat het uiteindelijk wel een positieve uitwerking heeft...
Ik weet het, ben een beetje vaag, maar ik ga hier niet alles en public neerzetten, niet iedereen hoeft het te lezen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay. Naja, in elk geval veel sterkte!
Begrijp ikquote:Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weet het, ben een beetje vaag, maar ik ga hier niet alles en public neerzetten, niet iedereen hoeft het te lezen.
hehe, thxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |