quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef Zana het volgende:
Wat is het verschil tussen een voucher en een cadeaubon?
Heb je dat vaker, dat je zelf het antwoord zelf al wel weet maar denkt ... ach, laat ik het voor de gein eens op Fok! gaan vragen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:49 schreef Zana het volgende:
Als een cadeaubon 25 ¤ waard is en over twee jaar een entreekaartje 27¤ kost, dan moet ik 2 ¤ bijbetalen, maar als ik een voucher heb voor entree, dan zou ik niets moeten bijbetalen en door een datum erop te zetten, is deze maar beperkt houdbaar en is het dus niet mogelijk bj wijze van spreken de voucher over 10 jaar in te leveren, wanneer de entree 35 ¤ is geworden.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:26 schreef r_one het volgende:
Heb je dat vaker, dat je zelf het antwoord zelf al wel weet maar denkt ... ach, laat ik het voor de gein eens op Fok! gaan vragen?
Ik denk het wel.quote:
Klopt, een voucher is een soort tegoedbon voor een specifiek benoemd artikel of dienst.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:56 schreef Ynske het volgende:
een voucher is dus volgens mij niet gekoppeld aan een bedrag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |