Met het falende taxi standplaats "veiligheids" beleid van Cohen zou ik dat inderdaad ook maar uit m'n hoofd laten, je kan beter zeggen dat je moslim bent, dan krijg je nog voordelen toe ook nog.quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Ringo het volgende:
Die taxichauffeurs in A'dam, dat zijn toch allemaal Achmeds? Niet zo moeilijk om die dit soort streken te laten uithalen. Ik zou ze niet eens durven vertellen dat ik joods ben.
Nou en, de moslims hadden toch ook een dag eerder kunnen gaan, dan blijven ze maar slapen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
De joden konden gisteren op bezoek gaan! Mystery solved.
Nee, stel je voor zeg, dat kán toch niet? Dat zou discriminatie zijn én voortrekkerij én racismequote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Er zijn ook een stuk minder Moslims in Nederland dan autochtone atheïsten of christenen, maar zie je ooit speciale regels voor alleen christenen of blanken in deze vorm?
Nee hoor, ik vind dit belachelijk maar zou never nooit Wilders stemmen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Juist wel, want de oude partijen stimuleren juist de islamisering.
Ik zou toch maar overwegen om een keertje Wilders te stemmen, want als je op die oude partijen stemt weet je tenminste zeker dat Nederland een zooitje blijft.quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dit belachelijk maar zou never nooit Wilders stemmen.
En als kers op de taart krijg je rellen en geweldpleging van de Islamitische gemeenschap op de koop toe, om nom nom.quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, stel je voor zeg, dat kán toch niet? Dat zou discriminatie zijn én voortrekkerij én racisme
Ja, want alle partijen behalve die van Wilders staan achter deze actie.quote:Op zondag 20 september 2009 12:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou toch maar overwegen om een keertje Wilders te stemmen, want als je op die oude partijen stemt weet je tenminste zeker dat Nederland een zooitje blijft.
Nee, dat kan niet. Moslims werken op zaterdag terwijl zaterdag de joodse rustdag is. En het was geen feestdag gisteren, maar vastdag.quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou en, de moslims hadden toch ook een dag eerder kunnen gaan, dan blijven ze maar slapen.
Ik ook niet. Maar als je dit soort dingen niet apprecieert, word je al snel in die hoek geplaatst. Terecht of onterecht. Vandaar dat ik 'm noemde.quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dit belachelijk maar zou never nooit Wilders stemmen.
Alle andere partijen vinden deze actie wel best.quote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, want alle partijen behalve die van Wilders staan achter deze actie.![]()
Zwart-Wit, he Johndope. Zo is jouw gedachtengang wel een beetje.
Ja dat zie ik.quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
maar zie je ooit speciale regels voor alleen christenen of blanken in deze vorm?
Als er geen suikerfeest was geweest waren er uiteraard geen busjes geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Zith het volgende:
Zucht, telegraaf berichtEr worden gewoon busjes ingezet om mensen te vervoeren, moslim of niet moslim. Telegraaf pikt alleen de moslim groep eruit, dat het voor de anderen ook geldt halen ze er maar uit.
Waarom?quote:Op zondag 20 september 2009 12:21 schreef Dagonet het volgende:
Te bizar voor woorden, had die autoloze zondag dan een week verplaatst ofzo, dit is toch debiel?
http://www.ivv.amsterdam.(...)/waarom_op_zondag_20quote:Waarom op zondag 20 september?
17 september 2009
Landelijk is de Autovrije dag op zondag 20 september. Al jaren is het rond deze tijd van het jaar, maar waarom is dat? In heel Europa is er de European Mobility Week van 16 tot 22 september met op 22 september de Autovrije dag als afsluiting. In Nederland heet de European Mobility Week de Week van de Vooruitgang.
De Week van de Vooruitgang en de Autovrije Dag worden georganiseerd en gecoördineerd door Milieudefensie, die worden aangestuurd door het Landelijk Orgaan Autovrije Zondag (LOAZ). De Autovrije dag in Nederland vindt – in tegenstelling tot andere Europese landen – niet plaats op 22 september, maar standaard op de zondag ervoor. Dat is dit jaar dus op zondag 20 september. Jaren geleden is besloten om het in Nederland op deze manier te doen, omdat steden op een doordeweekse dag afsluiten meer ophef met zich meebrengt.
Dit jaar valt de datum van de Autovrije dag ongelukkig, omdat ook het Suikerfeest gevierd wordt door de Turkse gemeenschap en mogelijk ook door de Marokkaanse gemeenschap.
Heb je een link van de bron?quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Zith het volgende:
Zucht, telegraaf berichtEr worden gewoon busjes ingezet om mensen te vervoeren, moslim of niet moslim. Telegraaf pikt alleen de moslim groep eruit, dat het voor de anderen ook geldt halen ze er maar uit.
Jouw geloofwaardigheid is bij deze al afgeschaft.quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De blanken hebben een precedent geschapen!
http://www.nos.nl/nosjour(...)usjes_amsterdam.htmlquote:Op zondag 20 september 2009 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je een link van de bron?
Maar als het klopt wat je zegt, is het dus weer gezeur om niks.
Maar ook jouw insteek klopt niet helemaal.quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Zith het volgende:
Ach god, en het k-woord moet weer gebruikt worden om het standpunt duidelijk te maken.quote:Op zondag 20 september 2009 12:39 schreef cerror het volgende:
Weer zo'n kutkanker knuffel actie om te zorgen dat die zandnegers niet gaan rellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |