Ik weet niet of je de amsterdamse politiek gevolgd hebt de laatste jaren?quote:Op zondag 20 september 2009 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, wat een paranoide gedoe zeg.
quote:Op zondag 20 september 2009 14:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Uiteraard hebben die verkeersregelaars vanuit de politiek ook de opdracht gekregen om een oogje dicht te knijpen wanneer er toch een moslimfamilie met de auto de stad in wilt...
Eens.quote:Op zondag 20 september 2009 14:53 schreef Harlon het volgende:
Als ze dit nou zouden doen om te protesteren tegen de achterlijke autoloze zondagen hebben ze groot gelijk. Als ze dit doen om een religieuze groep te helpen zijn ze ronduit achterlijk bezig en verdienen ze een tik op de vingers. De overheid dient zich niet te bemoeien met religieuze zaken.
Dan mag iedereen dat gewoon die daar op visite gaat hoorquote:Op zondag 20 september 2009 15:26 schreef Meki het volgende:
Ik mocht er trouwens in met de auto..
aangezien ik eerst moest bewijzen dat ik me familie daar had
Maar intussen wel onbeschaamd elke maand je uitkering incasseren van diezelfde falende Hollandersquote:Op zondag 20 september 2009 12:52 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ok dan kunnen we vaststellen dat moslims gewoon meer waard zijn dan die falende hollanders
Jij blij, ik blij
Nee want ik mocht als enige naar binnen. Ik had aangetoond dat ik daar me familie had en ik woonbaar was in Amsterdam.quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan mag iedereen dat gewoon die daar op visite gaat
Wat is er mis met het OV dat moslims er niet mee kunnen zoals ieder ander?quote:Op zondag 20 september 2009 15:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want ik mocht als enige naar binnen. Ik had aangetoond dat ik daar me familie had en ik woonbaar was in Amsterdam.
Hij begreep het en liet mij naar binnen
Niks, maar wat is er mis dat moslims ook recht hebben op een feestdag ?quote:Op zondag 20 september 2009 15:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat is er mis met het OV dat moslims er niet mee kunnen zoals ieder ander?
Wie heeft het recht van moslims op een feestdag dan ontnomen?quote:Op zondag 20 september 2009 15:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Niks, maar wat is er mis dat moslims ook recht hebben op een feestdag ?
Ow, nee hoor. Net nog gebeld....mijn overgrootmoeder mocht er met haar 90 jaar ook gewoon in met de auto, na aangetoond te hebben naar haar homo achterkleinzoon te zijn gegaan. Tja, voor de satanskerkgangers werd er vandaag ook een uitzondering gemaakt. Ze hadden een speciale dienst geloof ik. (zij mijn buurman, die het weer van zijn buurman hoorde, die het weer van zijn achterneef hoorde)quote:Op zondag 20 september 2009 15:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want ik mocht als enige naar binnen. Ik had aangetoond dat ik daar me familie had en ik woonbaar was in Amsterdam.
Hij begreep het en liet mij naar binnen
Voorheen mocht je zelfs niet naar binnen ook al woonde je er.quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan mag iedereen dat gewoon die daar op visite gaat hoor
Die had jij je kunnen besparen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |