abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248071
Hier kun je kwijt bij welke mensen jij echt zoiets hebt van: Dat is een Mona, of dat is zeker een Sabine. Misschien is het ook leuk als je toelicht.

Ik vind in ieder geval
Tessa-Anouk, allebei de jongste, en een beetje speels. En iets in het gezicht van Tessa doet me heel veel aan Anouk denken....

Iwan-Maurice, allebei terughoudend (in het begin in ieder geval, ik weet niet wat nog moet komen), en ja, dat lijf hè?

Esmee-Bianca, in uiterlijk helemáál niet, maar in gedrag toch wel. Valt me op.

Bart-Willem, waarom ben ik nog niet helemaal uit. Ik denk door de rustigheid. En ik lees net dat hij Chefkok is. Als dat niet genoeg zegt.....

Voor de rest weet ik het effe niet. Reageer alleen als je er zin in hebt. Misschien ben ik gewoon "pathetic", maar wie weet wordt het wel een interessante topic

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 14 Februari 2000).]

pi_248072
Aziz en Mona (accent, lekkûrh Amsterdaamsz en qua pondjes toch ook wel... )
pi_248073
Overigens, ik denk niet dat je de passagiers van de BUS kùnt vergelijken met Big Brother. Iedereen vergelijkt de BUS met Big Brother... Dat vind ik op zich fout. Het zijn allebei twee real-life-soaps maar daar houdt het naar mijn idee mee op.
pi_248074
Daar heb je wel gelijk in, maar het is toch moeilijk om niet te doen. Je zit nl. drie maanden helemaal "in" zo'n programma, je hebt zelfs afkicktijd nodig, en dan komt er zo'n programma wat er akelig veel op lijkt, en dat beweerd het veel beter te kunnen. Dan ga je gewoon vergelijken. Tenminste, vind ik dan.
pi_248075
Aziz wordt waarschijnlijk de nieuwe Ruud (beetje 1-dimensionale figuur die door heeeeeeeel veel mensen zal worden geimiteerd), hij zal wel uitgroeien tot de knuffelbeer van het gezelschap.

Ach, als ie geen country-cd gaat maken, vind ik alles best

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  † In Memoriam † maandag 14 februari 2000 @ 21:47:00 #6
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_248076
ik geloof niet dat het esmee was, maar degene die zei ze pakken je hoe dan ook was typisch een Bianca.

Laten we wel wezen BB heeft een paar arche typen onthult.

Die zullen we overal tegen komen, dus ook in de bus

The future is after you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')