Je omas wel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef Markster het volgende:
antiklacht: ik ben niet bejaard en/ of vrouw
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:28 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die klagen over bejaarden zijn gewoon bang voor ouderdom en de dood. Ze weten dat ze ooit zullen sterven en dat hun hele leven voor niks was, vandaar dat ze hun angst verbergen achter stoere woorden en stoer geklaag.
Vind je het gek?quote:
van de weg halen die lui! levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef Markster het volgende:
Die met 50 km/u in willen voegen op de snelweg.
Niet gewoon normaal optrekken, maar er 10 minuten over doen om 100km/u te halen.
Niet durven inhalen, of dit doen met de net behaalde topsnelheid van 100km/u.
Bang zijn om de bocht uit te vliegen, met snelheden hoger dan 20km/u
subklacht: 'bejaarden' kan vervangen worden door 'vrouwen'
antiklacht: ik ben niet bejaard en/ of vrouw
Te IRRITANT gewoon! maarja we zullen toch voorraden in de winkels moeten hebben zodat we kunnen eten! Beter doen ze dat op tijden dat het rustig is op de weg en niet precies in de spits maarja dat zullen ze wel nooit bedenkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:28 schreef Rosbief het volgende:
Overigens zijn bejaarden nog niets vergeleken met vrachtwagenchauffeurs, weet je hoe sloom die optrekken en door de bocht gaan![]()
![]()
Die ook jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:28 schreef Rosbief het volgende:
Overigens zijn bejaarden nog niets vergeleken met vrachtwagenchauffeurs, weet je hoe sloom die optrekken en door de bocht gaan![]()
![]()
Volgens mij heb je dan nergens last van: het gaat allemaal compleet langs je heen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef tliciouz het volgende:
wacht maar tot jij oud bent lul.
quote:96-jarige crasht: totale chaos
HEEMSKERK - Een 96-jarige automobiliste heeft donderdag het centrum van Heemskerk veranderd in een slagveld. Er vielen drie gewonden en diverse auto's raakten zwaar beschadigd.
Middenin in het winkelcentrum reed de hoogbejaarde automobiliste achteruit en raakte een passerende fietser en een geparkeerde auto. Toen zij van schrik weer vooruit reed, raakte zij de eerder omver gereden fietser voor de tweede keer, een andere geparkeerde auto en nog een voetganger die tussen de auto's stond. Een jongeman bood haar aan even in zijn auto plaats te nemen.
Tegen ziekenbroeders klaagde ze over enige nekpijn. Daarop besloot de brandweer volgens protocol het dak van de auto met een hydraulische kniptang te verwijderen. De barmhartige jongeman verklaarde de auto te hebben geleend van een vriend.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef Oldbie het volgende:
Ik weet er nog 1: van die invalidekarretjes op 80km/h wegen.
Komop wannabee coureurs, jank verder!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |