Neeeeeeee, ik zie dat echt niet zitten dat nota bene André met Ali gaat samenwerken. Rieu kan echt geniaal viool spelen en concerten organiseren, Ali B kan niks anders doen dan een paar woorden uit zijn bek halen.quote:AMSTERDAM - Viool-virtuoos André Rieu staat niet negatief tegenover het idee om met Ali B. samen te werken.
Dit heeft een woordvoerder van het blad 100% NL Magazine laten weten, meldt het ANP. André en Ali. B ontmoetten elkaar onlangs voor een dubbelinterview in het blad. Het klikte zo erg tussen de twee dat een muzikale collaboratie niet uitgesloten is. Maar hoe deze samenwerking er precies uit zou moeten zien, blijft nog onduidelijk.
Ali's samenwerking met Marco Borsato, met wie hij het nummer Wat zou je doen opnam, werd in elk geval een grote hit!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Andre RieuHoempapamuziek voor het TROSvolk
Dat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Andre Rieu is toch wel de baas van Nederland. Al is het maar om zijn lange haren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
In dat geval is John de Wolf de grote baas.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:40 schreef BorisdeVries het volgende:
[..]
Andre Rieu is toch wel de baas van Nederland. Al is het maar om zijn lange haren.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:43 schreef Penisbaard het volgende:
John de Wolf de grote baas.
[ afbeelding ]
Er is altijd baas boven baas.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
In dat geval is John de Wolf de grote baas.
[ afbeelding ]
Rieu inderdaad wel, Ali B komt niet eens in de buurt van de Nederlandse rap topquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Andre Rieu.
Klassiek voor proleten.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Andre Rieu is de weg kwijt. Hij maakte al 30 miljoen verlies op z'n eigen tour doordat z'n podium veel te groots opgezet was. Net als Borsato stormt hij keihard af op een faillissement. Borsato deed trouwens ook een duetje met Ali B.. een patroon..
Vond Alibi ook altijd een eikeltje, tot ik hem hier in de schouwburg tijdens een try out met kinderen bezig zag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:08 schreef Dennis_enzo het volgende:
André Rieu is gewoon een goed muzikant en een geweldige showbouwer, of je er nou van houd of niet. Ali B is... tsja
Hebben de kinderen nu ook een leipe mocro flavour?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:14 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vond Alibi ook altijd een eikeltje, tot ik hem hier in de schouwburg tijdens een try out met kinderen bezig zag.
Sindsdien is Alibi zeer in mijn achting gestegen. En bespaar me de's.
Een combi van beiden zou misschien helemaal niet verkeerd zijn.
Dat vertelde hij bij Pauw en Witteman.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
30 miljoen verlies? bron?
Wanneer? Ik dacht dat tegenwoordig zijn zoon de financiën deed en dat het prima liep.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vertelde hij bij Pauw en Witteman.
Ik heb echt niks met André Rieu enzo. Maar dit is wel mooiquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Andre Rieu.
Klassiek voor proleten.
De laatste keer dat hij er zat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:34 schreef Meddo het volgende:
[..]
Wanneer? Ik dacht dat tegenwoordig zijn zoon de financiën deed en dat het prima liep.
Wat is dat nou met musici die niet goed met hun geld kunnen omgaan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Andre Rieu is de weg kwijt. Hij maakte al 30 miljoen verlies op z'n eigen tour doordat z'n podium veel te groots opgezet was. Net als Borsato stormt hij keihard af op een faillissement. Borsato deed trouwens ook een duetje met Ali B.. een patroon..
Wat ik erover kan vinden is dat er in 2002/2003 geruchten gingen dat hij een schuld had van 36 miljoen. André heeft dit nooit toegegeven.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij er zat.
Weet je zo de datum of heb je een link?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:08 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt de aflevering P&W ook terugkijken op uitzendinggemist.nl, dan hoor je het hem zelf zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |