Oh, daar ben je lekker mee dan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef CG het volgende:
Jazeker. Sinds een week staat er ook T-Mobile op m'n scherm daar waar altijd KPN stond.
Hmm, ja, klopt.quote:
Wat kwam er bij jou uit het gesprek met Tele2?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:53 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als CG. Ik heb Tele2 gebeld om te pogen het op te lossen. Ik vraag me nu alleen even af of het wettelijk mogelijk is om onder het contract met Tele2 uit te komen mocht dit zo blijven?
Bij mij werd hetzelfde gezegd, maar ik heb ook geen telefoon ontvangen. Dus ik heb er nu maar even een emailtje achteraan gestuurd. Mocht ik iets van ze vernemen dan post ik het hier.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:14 schreef CG het volgende:
[..]
Wat kwam er bij jou uit het gesprek met Tele2?
Ik heb namelijk ook contact gehad met Tele2. Donderdag is mij verteld dat mijn probleem door werd gegeven aan het Dekkingsteam en dat er binnen 24 uur telefonisch contact met mij opgenomen werd voor een coulance aanbod. Heb tot op heden echter nog niks van ze vernomen (misschien wel omdat ik soms gewoon niet bereikbaar ben door het gebrek aan bereik). Als ik wat van ze hoor wil ik ook vragen of het mogelijk is onder het contract uit te komen en dat ik dan eventueel mijn telefoon nog afbetaal dan.
Het is netjes, maar ze moeten wel... ze kunnen niet leveren wat ze aanbieden, dan heb je een probleem. Denk dat Tele2 geen keuze heeft in deze (ook niet voor mensen die korter dan 1 jaar klant zijn, als die gaan springen moeten ze ook)quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:18 schreef CG het volgende:
Ik ben vandaag gebeld door Tele2. Volgens hun gegevens was de dekking in mijn gebied inderdaad onvoldoende. Omdat ik 19 van de 24 maanden van mijn abonnement er op had zitten, mocht ik het contract gelijk opzeggen. Voor iedereen die langer dan 12 maanden klant was van Tele2 zou dat aanbod gelden.
Dat betekent dat ik nu nog gewoon in het systeem sta als klant van Tele2 en dat ik ook nog facturen krijg zolang ik blijf zitten. Ik mocht zelf bepalen of en wanneer ik naar een andere provider wil overstappen. Zodra zij een aanvraag voor nummerbehoud krijgen van de nieuwe provider zullen zij daaraan voldoen en zal daarmee mijn klant-zijn bij Tele2 beëindigd worden. Mocht ik bij een andere provider geen nummerbehoud willen, dan moest ik Tele2 weer even contacteren, zodat zij mij als klant op inactief konden zetten.
Ohja en er werden geen extra kosten in rekening gebracht. Ook niet voor afbetaling van de telefoon. Prima geregeld van Tele2 naar mijn mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |