abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72886684
Sinds deze maand is Tele2 overgestapt van het KPN netwerk op het netwerk van T-Mobile. Met het KPN netwerk had ik altijd prima bereik, zowel binnens- als buitenshuis. Nu met het T-Mobile netwerk heb ik binnenshuis helemaal geen bereik en buitenshuis een zwak bereik van hoogstens 2 streepjes.

Dit is dus niet te doen voor mij. Wat zijn mijn rechten? Ik heb nog 5 maanden te gaan van mijn 2-jarige abonnement. Mag ik Tele2 vragen om het contract te ontbinden? Want op deze manier heb ik natuurlijk helemaal niks meer aan mijn contract.
pi_72886736
Misschien ten overvloede, maar heb je je mobiel al even uit- en aangehad zoals in de brief stond?
pi_72887001
Jazeker. Sinds een week staat er ook T-Mobile op m'n scherm daar waar altijd KPN stond.
pi_72887186
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef CG het volgende:
Jazeker. Sinds een week staat er ook T-Mobile op m'n scherm daar waar altijd KPN stond.
Oh, daar ben je lekker mee dan.
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:47:48 #5
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_72887520
Het is niet voor niets 'sheep'
Ook geen sig dus
pi_72887549
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:47 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het is niet voor niets 'sheep'
Hmm, ja, klopt.
Maar behalve 'sheep' heb ik sinds 2005 nog nooit een storing gehad.
En ook nu, met T-Mobile netwerk werkt het prima.

Het kán dus wel goed gaan
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:16:46 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72893132
Ik heb ook Tele 2 maar mijn netwerk is nog hetzelfde als het altijd was. Geen enkel probleem met bereik of wat dan ook.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73124140
Ik heb hetzelfde probleem als CG. Ik heb Tele2 gebeld om te pogen het op te lossen. Ik vraag me nu alleen even af of het wettelijk mogelijk is om onder het contract met Tele2 uit te komen mocht dit zo blijven?
pi_73124620
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:53 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als CG. Ik heb Tele2 gebeld om te pogen het op te lossen. Ik vraag me nu alleen even af of het wettelijk mogelijk is om onder het contract met Tele2 uit te komen mocht dit zo blijven?
Wat kwam er bij jou uit het gesprek met Tele2?

Ik heb namelijk ook contact gehad met Tele2. Donderdag is mij verteld dat mijn probleem door werd gegeven aan het Dekkingsteam en dat er binnen 24 uur telefonisch contact met mij opgenomen werd voor een coulance aanbod. Heb tot op heden echter nog niks van ze vernomen (misschien wel omdat ik soms gewoon niet bereikbaar ben door het gebrek aan bereik). Als ik wat van ze hoor wil ik ook vragen of het mogelijk is onder het contract uit te komen en dat ik dan eventueel mijn telefoon nog afbetaal dan.
pi_73128026
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:14 schreef CG het volgende:

[..]

Wat kwam er bij jou uit het gesprek met Tele2?

Ik heb namelijk ook contact gehad met Tele2. Donderdag is mij verteld dat mijn probleem door werd gegeven aan het Dekkingsteam en dat er binnen 24 uur telefonisch contact met mij opgenomen werd voor een coulance aanbod. Heb tot op heden echter nog niks van ze vernomen (misschien wel omdat ik soms gewoon niet bereikbaar ben door het gebrek aan bereik). Als ik wat van ze hoor wil ik ook vragen of het mogelijk is onder het contract uit te komen en dat ik dan eventueel mijn telefoon nog afbetaal dan.
Bij mij werd hetzelfde gezegd, maar ik heb ook geen telefoon ontvangen. Dus ik heb er nu maar even een emailtje achteraan gestuurd. Mocht ik iets van ze vernemen dan post ik het hier.

[ Bericht 8% gewijzigd door Michelangela op 26-09-2009 17:10:51 ]
pi_73128259

[ Bericht 100% gewijzigd door Michelangela op 26-09-2009 17:10:34 ]
pi_73213531
Ik ben vandaag gebeld door Tele2. Volgens hun gegevens was de dekking in mijn gebied inderdaad onvoldoende. Omdat ik 19 van de 24 maanden van mijn abonnement er op had zitten, mocht ik het contract gelijk opzeggen. Voor iedereen die langer dan 12 maanden klant was van Tele2 zou dat aanbod gelden.

Dat betekent dat ik nu nog gewoon in het systeem sta als klant van Tele2 en dat ik ook nog facturen krijg zolang ik blijf zitten. Ik mocht zelf bepalen of en wanneer ik naar een andere provider wil overstappen. Zodra zij een aanvraag voor nummerbehoud krijgen van de nieuwe provider zullen zij daaraan voldoen en zal daarmee mijn klant-zijn bij Tele2 beëindigd worden. Mocht ik bij een andere provider geen nummerbehoud willen, dan moest ik Tele2 weer even contacteren, zodat zij mij als klant op inactief konden zetten.

Ohja en er werden geen extra kosten in rekening gebracht. Ook niet voor afbetaling van de telefoon. Prima geregeld van Tele2 naar mijn mening
pi_73219976
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:18 schreef CG het volgende:
Ik ben vandaag gebeld door Tele2. Volgens hun gegevens was de dekking in mijn gebied inderdaad onvoldoende. Omdat ik 19 van de 24 maanden van mijn abonnement er op had zitten, mocht ik het contract gelijk opzeggen. Voor iedereen die langer dan 12 maanden klant was van Tele2 zou dat aanbod gelden.

Dat betekent dat ik nu nog gewoon in het systeem sta als klant van Tele2 en dat ik ook nog facturen krijg zolang ik blijf zitten. Ik mocht zelf bepalen of en wanneer ik naar een andere provider wil overstappen. Zodra zij een aanvraag voor nummerbehoud krijgen van de nieuwe provider zullen zij daaraan voldoen en zal daarmee mijn klant-zijn bij Tele2 beëindigd worden. Mocht ik bij een andere provider geen nummerbehoud willen, dan moest ik Tele2 weer even contacteren, zodat zij mij als klant op inactief konden zetten.

Ohja en er werden geen extra kosten in rekening gebracht. Ook niet voor afbetaling van de telefoon. Prima geregeld van Tele2 naar mijn mening
Het is netjes, maar ze moeten wel... ze kunnen niet leveren wat ze aanbieden, dan heb je een probleem. Denk dat Tele2 geen keuze heeft in deze (ook niet voor mensen die korter dan 1 jaar klant zijn, als die gaan springen moeten ze ook)
All management is Strategic Management.
pi_73224515
hmmzz, ben benieuwd hoe de dekking volgens hun hier is.. (regio Delfzijl)..
Heb zelf ook Tele2, maar volgens veel mensen heb je in Woldendorp(zo'n 15 minuten rijden hiervandaan) geen bereik of duitse provider..
Dat wil ik dus niet.. Zeker gezien mijn werk waarvoor ik nog wel eens moet bellen(taxichauffeur..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')