Boerenbond is WelKoop maar dan met een andere naam. En die housvrouwen, ja waarom die zich te goed voelen weet ik niet, maar het klonk wel leuk zo in de tekst.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:24 schreef LasTeR het volgende:
Wat is 'de Boerenbond'. En waarom zouden huisvrouwen met een pittig kapsel daar komen en zich te goed voelen? Leg eens uit als je wilt?
Beneden de rivierenquote:Buiten zijn! Lekker in de tuin werken, de vijver onderhouden, je eigen groenten verbouwen, de dieren voeren, gezellig buiten eten of lekker helemaal tot rust komen. Alles om het buitenleven echt te beleven vindt u in onze winkels. Beneden de rivieren bekend als Boerenbond en boven de rivieren als Welkoop. Twee namen, maar één winkel!
Okay. Maar jij bent dus winkelpersoneel dus ondergeschikt, waarom zouden ze in hemelsnaam jou begroeten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boerenbond is WelKoop maar dan met een andere naam. En die housvrouwen, ja waarom die zich te goed voelen weet ik niet, maar het klonk wel leuk zo in de tekst.
Beneden de rivieren.quote:
Wat is WelKoop?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boerenbond is WelKoop maar dan met een andere naam. En die housvrouwen, ja waarom die zich te goed voelen weet ik niet, maar het klonk wel leuk zo in de tekst.
Dat is toch wel dom.quote:
Dom? Onwetend ok, maar dom?quote:
Omdat je ondanks je vooroordelen, toch sociaal moet zijn. Misschien verrassen ze je wel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:29 schreef Chain_Reaction het volgende:
Waarom zou je vrouwen met een pittig kapsel, waar je zo graag op af lijkt te geven, überhaupt hallo zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |