Boerenbond is WelKoop maar dan met een andere naam. En die housvrouwen, ja waarom die zich te goed voelen weet ik niet, maar het klonk wel leuk zo in de tekst.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:24 schreef LasTeR het volgende:
Wat is 'de Boerenbond'. En waarom zouden huisvrouwen met een pittig kapsel daar komen en zich te goed voelen? Leg eens uit als je wilt?
Beneden de rivierenquote:Buiten zijn! Lekker in de tuin werken, de vijver onderhouden, je eigen groenten verbouwen, de dieren voeren, gezellig buiten eten of lekker helemaal tot rust komen. Alles om het buitenleven echt te beleven vindt u in onze winkels. Beneden de rivieren bekend als Boerenbond en boven de rivieren als Welkoop. Twee namen, maar één winkel!
Okay. Maar jij bent dus winkelpersoneel dus ondergeschikt, waarom zouden ze in hemelsnaam jou begroeten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boerenbond is WelKoop maar dan met een andere naam. En die housvrouwen, ja waarom die zich te goed voelen weet ik niet, maar het klonk wel leuk zo in de tekst.
Beneden de rivieren.quote:
Wat is WelKoop?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boerenbond is WelKoop maar dan met een andere naam. En die housvrouwen, ja waarom die zich te goed voelen weet ik niet, maar het klonk wel leuk zo in de tekst.
Dat is toch wel dom.quote:
Dom? Onwetend ok, maar dom?quote:
Omdat je ondanks je vooroordelen, toch sociaal moet zijn. Misschien verrassen ze je wel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:29 schreef Chain_Reaction het volgende:
Waarom zou je vrouwen met een pittig kapsel, waar je zo graag op af lijkt te geven, überhaupt hallo zeggen?
Oké.quote:
Ik denk dat we wel mogen aannemen dat vrouwen met een pittig kapsel en een 3/4-broek niet deugen en dan heeft die ene uitzondering per jaar dan maar pech bij jou vind ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat je ondanks je vooroordelen, toch sociaal moet zijn. Misschien verrassen ze je wel.
Maar ik denk er altijd teveel over na, en dan kan ik gewoon niet begrijpen dat zoiets simpels als hallo zeggen teveel is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:38 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel mogen aannemen dat vrouwen met een pittig kapsel en een 3/4-broek niet deugen en dan heeft die ene uitzondering per jaar dan maar pech bij jou vind ik.
Maar dat brengt mij bij de volgende vraag: Waarom zit je ermee als ze dan niets terug zeggen? Vrouwen met zo'n lomp uiterlijk en dan ook nog te beroerd om 'hallo' terug te zeggen mogen we toch niet serieus nemen.
Wat mij betreft heb je groot gelijk. Je wordt in wezen, gewoon genegeerd. Bahquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar ik denk er altijd teveel over na, en dan kan ik gewoon niet begrijpen dat zoiets simpels als hallo zeggen teveel is.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:07 schreef Nosh het volgende:
pruimtabak kauwen en zeggen dat je hun soort hier niet moet.
Zeeland.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef McWurth het volgende:
zo omdat sommige mensen nog nooit van boerenbond en welkoop hebben gehoord zijn deze automatisch dom? nou dan ben ik ook wel heel dom want heb nog nooit ervan gehoord van beiden. maar ja ik kom dan ook uit zeeland...
Die ketting is te lang.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:41 schreef Afwazig het volgende:
Wat doe je als vrouw dan ook uit de keuken?
Boerenbondquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik werk bij de Boerenbond. () En dan als ik zo die boertjes aan het helpen ben met hun mest en hooi dan komt er wel eens een klant binnen, dan zeg ik zo Hallo. En dan kan ik er echt niet tegen als ze niks terug zeggen.
Dat is toch fokking asociaal? Vaak van die vage huisvrouwtjes met hun pittig kapsel en hun driekwarts broek die zich dan te goed voelen voor de boerenbond maar er toch gebruik van maken! Verdomme.
Klacht: zie de tekst boven.
Dat is wel waar inderdaad! Dat zijn ook van die mensen die als je aan ze vraagt of ze het bonnetje willen, ze zeggen: Da lust mien koe nie!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:47 schreef Chain_Reaction het volgende:
Toch denk ik dat uiteindelijk de tegenovergestelde mensen nog vervelender zijn als je aan het werk bent in een troosteloze winkel als "de boerenbond".
De overdreven vrolijke en spraakzame klant, de klant die voor de hand liggende vragen stelt, over het weer begint en mogelijk zelfs dingen zegt als "Lekker rustig vandaag he?" etc.
hoeft jouw huiskamer niet gestofzogen te wordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:41 schreef Afwazig het volgende:
Wat doe je als vrouw dan ook uit de keuken?
Ik heb echt met je te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is wel waar inderdaad! Dat zijn ook van die mensen die als je aan ze vraagt of ze het bonnetje willen, ze zeggen: Da lust mien koe nie!
Ik was zo vaak blijven zitten dat m'n klasgenoten me wel groetten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef Diabox het volgende:
Mijn klasgenoten zeggen geeneens hallo terug als ik hallo tegen ze zeg.
Mijn klas is gewoon autistisch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was zo vaak blijven zitten dat m'n klasgenoten me wel groetten.
Ze dachten dat ik de leraar was.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was zo vaak blijven zitten dat m'n klasgenoten me wel groetten.
Ze dachten dat ik de leraar was.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef OldJeller het volgende:
"Boerenbond" ?![]()
Dat woord gebruiken in je OP en dan denken dat mensen weten waar je het überhaupt over hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |