Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:07 schreef Sandous het volgende:
Hey,
Ik heb net overheerlijke overvolle pitabroodjes gemaakt gevuld met kalkoenfilet en groente. Wil ze straks in een tostiapparaat/grillapparaat zetten voor de mooie bruine streepjes. Als ik ze er zo inzet dan komt alles eruit.
Heb ze nu mooi gesaled met alminifolie. zodat niet alles eruit komt..
Kan dat?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:39 schreef jack4ya het volgende:
We hebben een echte George Foreman Lean Mean Fat-Reducing Grilling Machine....
Ja zo heet dat ding echt.![]()
Ideaal... ik gooi er van alles op, tosti's nog het minst.
Mooi streepjes, overbodig vet loopt weg (als je wilt) en teflon houdt het al een paar jaar prima![]()
Maar alulullluminiofolie.... neu joh!
Tsja, zo is het ook, gewoon lui... Ik zal 's kijken naar dat ding.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:50 schreef jack4ya het volgende:
Als je vaak zo'n ding gebruikt waarom in vredesnaam prutsen met bakpapier. Koop dan gewoon een nieuwe, zijn best betaalbaar en het gepruts/ergenis is over.
Koop een George... dies echt aaaaamaaaazing!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
dat is werkelijk ongelofelijk Jack, waar kan ik die bestellen?
Ham met geitenkaas en lavas.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:04 schreef jack4ya het volgende:
Ik zou niet weten mijn waarde heer Pietverdriet.
En om weer semi ontopic te gaan:
Wat ga ík vandaag eens in mijn ..... tostiapparaat gooien?
Hmmm, dat klinkt ook heel best!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:27 schreef jack4ya het volgende:
Bijna, geitenkaas, walnoten en honing.
Morgen geitenkaas, rode pesto. Mjam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop