abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73036301
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:00 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een eensgezindheid hier... Blegh! Even advocaatje van de duivel spelen:

Als jij lekker wil kloten, doe je dat! Hell, sommige mensen krijgen juist weer extra energie binnen hun reguliere relatie door dit soort uitstapjes. Jij blij, vriendin blij!

Pas er wel op dat je het meisje waar je een relatie mee hebt niet kwetst! En nee, een keer zoenen/ batsen is niet kwetsen zolang ze er niet achterkomt. Gebruik je gezonde verstand en zorg dat je jezelf niet verliest in je scharreltje!

Het beste is om je relatie als een relatie te zien en je scharrel als masturbatie +! Het is wel zo netjes om alles op alles te zetten om je vriendin er niet achter te laten komen, je wilt haar immers geen pijn doen toch? Dus netjes een condoom om, niet in je woonplaats e.d. afspreken, het liefst geen meisje dat je vriendin kent en zorg dat niemand het weet. (Ook je vrienden niet; stelletje ratten! Er zit er vast een tussen die een oogje heeft op je vriendin en met deze informatie in haar onderbroek probeert te komen!)

Mocht je vriendin er toch achter komen kun je het altijd glashard ontkennen en zeggen dat haar bron liegt, tevens kun je dan meteen schoon een punt achter de relatie zetten omdat zij klaarblijkelijk te weinig vertrouwen in je heeft en je op zo'n basis geen relatie wil!

Succes!
Dit is dus echt de reactie van een man die niks van vrouwen begrijpt.
De meeste vrouwe (incl. ikzelf) vinden het vreemdgaan niet eens het ergste maar het feit dat het vertrouwen geschonden is.
Als je vreemdgaat komt het altijd uit, meestal via via en dat is het ergste wat er is binnen een relatie, via een ander er achterkomen dat je partner niet te vertrouwen is.

Als je een stabiele en gezonde relatie wilt hebben zal je eerlijk moeten zijn, dat is de basis.
Mocht mijn man een enorme behoefte hebben aan een andere vrouw en hij is daar eerlijk over tegen mij dan kijken we wat we er aan kunnen doen.
Gaat hij vreemd en ik kom er achteraf achter, dat is het meteen over.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 23 september 2009 @ 13:39:50 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73036449
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:34 schreef snakelady het volgende:
Gaat hij vreemd en ik kom er achteraf achter, dat is het meteen over.
De essentie van mijn verhaal:
Als je vreemd gaat, zorg dat de dame thuis er niet achter komt! Zo moeilijk is dat toch niet? Meteen weer gaan overleggen, communiceren en eindeloos ouwehoeren.. Dat is juist de reden waarom ik het nog een keer zou doen! Niet lullen, neuken! En daarna gewoon weer wegwezen zonder in detail te horen wat ze allemaal uitgespookt heeft die dag!

En je kent natuurlijk geen verhalen over succesvol vreemdgaan, want die komen nooit uit!

Ik begrijp vrouwen prima.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73037237
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De essentie van mijn verhaal:
Als je vreemd gaat, zorg dat de dame thuis er niet achter komt! Zo moeilijk is dat toch niet? Meteen weer gaan overleggen, communiceren en eindeloos ouwehoeren.. Dat is juist de reden waarom ik het nog een keer zou doen! Niet lullen, neuken! En daarna gewoon weer wegwezen zonder in detail te horen wat ze allemaal uitgespookt heeft die dag!

En je kent natuurlijk geen verhalen over succesvol vreemdgaan, want die komen nooit uit!

Ik begrijp vrouwen prima.
Nou, over die laatste uitspreek ben ik het al geheel niet mee eens.

Ik ken een man die zogenaamd voor werk naar het buitenland ging maar ondertussen dus gewoon een neukertje had zitten daar.
bij toeval was de buurman daar ook met als gevolg dat die dus zijn vrouw thuis heeft vertelt wat er aan de hand was.
10 jaar huwelijk naar de klote hij ging namnelijk al 9 jaar op die "werkvakantie".

Heb je niet genoeg aan je partner dan zal je bij haar weg moeten gaan en een partner moeten vinden die er geen problemen mee heeft, die zijn er namenlijk ook.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_73037669
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:34 schreef snakelady het volgende:

Als je vreemdgaat komt het altijd uit, meestal via via en dat is het ergste wat er is binnen een relatie, via een ander er achterkomen dat je partner niet te vertrouwen is.
Dat is dus gewoon niet waar.
Ja, ik generaliseer.
pi_73037809
Ik denk dat je er niet veel mee opschiet als je vreemdgaat: ik heb het idee dat je je nu al schuldig voelt. Sommige vrouwen willen een open relatie, maar als ze dat wil moet jij er ook tegenkunnen dat zij wat met andere mannen doet. Anders:
* Trouw aan je vriendin blijven en niet vreemdgaan of:
* Vriendin dumpen en lekker krikken met wie je wil
  woensdag 23 september 2009 @ 14:55:56 #56
116015 SicSicSics
pi_73038675
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou, over die laatste uitspreek ben ik het al geheel niet mee eens.

Ik ken een man die zogenaamd voor werk naar het buitenland ging maar ondertussen dus gewoon een neukertje had zitten daar.
bij toeval was de buurman daar ook met als gevolg dat die dus zijn vrouw thuis heeft vertelt wat er aan de hand was.
10 jaar huwelijk naar de klote hij ging namnelijk al 9 jaar op die "werkvakantie".

quote:
Heb je niet genoeg aan je partner dan zal je bij haar weg moeten gaan en een partner moeten vinden die er geen problemen mee heeft, die zijn er namenlijk ook.
Betekend het dat je niet genoeg hebt gehad aan je avondeten als je 's avonds een zak chips opentrekt of is dat 'gewoon lekker' voor erbij/ erna? En soms kun je de kok van je avondeten beter niet vertellen dat je die zak chips eet want misschien kwets je hem onnodig omdat er met het eten op zich niets mis was!
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef PinkCake het volgende:
* Vriendin dumpen en lekker krikken met wie je wil
Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar toen ik voor de derde keer voor de rechter stond was ik het toch wel zat en ben ik ermee opgehouden.

Je hoeft ook niet 'op te schieten' van vreemdgaan? Je kunt toch ook wel iets voor de lol doen? Je schiet ook niets op van 1001 andere dingen die je doet? Of doe jij alleen maar iets als je er wat mee opschiet?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73039149
Wat denk je nu zelf? Natuurlijk ga je niet vreemd. Dat het spontaan gebeurt, dat valt ook niet goed te praten, maar oké, het vlees is zwak. Maar met voorbedachte rade vreemdgaan is beneden alle peil.

Het is normaal dat je andere vrouwen begeert, ook al heb je een relatie. Daar hoef je je ook niet voor te schamen of bang zijn dat je je vriendin verloochent. Maar als je daadwerkelijk het gevoel krijgt dat je vriendin minder interessant begint te worden nu je dit nieuwe meisje hebt ontmoet, dan is dat lastig. Maar handel het met je vriendin dan eerst netjes af, voordat je je pijlen richt op de volgende. En bedenk ook dat het gras bij de buren altijd groener is.
pi_73039263
Bijna de helft van alle mensen is wel eens vreemd gegaan, maar uiteraard zit de resterende 50 % die zich weet te gedragen net hier in dit topic....

Dus niet naar al die schijnheilige fokkers luisteren TS, gewoon twee chicks tegelijk bevredigen !
Boeien wat eruit komt. Als ze je allebei niet meer hoeven kun je altijd weer verder gaan zoeken
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_73039382
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:13 schreef Gripper het volgende:
Bijna de helft van alle mensen is wel eens vreemd gegaan, maar uiteraard zit de resterende 50 % die zich weet te gedragen net hier in dit topic....

Dus niet naar al die schijnheilige fokkers luisteren TS, gewoon twee chicks tegelijk bevredigen !
Boeien wat eruit komt. Als ze je allebei niet meer hoeven kun je altijd weer verder gaan zoeken
Werkelijk, wat een decadentie. En je denkt voor je eigen gemak maar niet aan de gevoelens van de vrouwen die je belazert?

En ik wil wel eens cijfers zien die bevestigen dat meer dan de helft wel eens vreemd is gegaan. En dan wetenschappelijke cijfers en niet de uitkomst van één of andere enquête van Vriendin.

[ Bericht 3% gewijzigd door servus_universitas op 23-09-2009 15:23:26 ]
pi_73040833
quote:

Je weet toch dat er vooral kwaliteitsmensen op Fok! rondhangen?
Ja, ik generaliseer.
pi_73042934
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Betekend het dat je niet genoeg hebt gehad aan je avondeten als je 's avonds een zak chips opentrekt of is dat 'gewoon lekker' voor erbij/ erna? En soms kun je de kok van je avondeten beter niet vertellen dat je die zak chips eet want misschien kwets je hem onnodig omdat er met het eten op zich niets mis was!
[..]

Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar toen ik voor de derde keer voor de rechter stond was ik het toch wel zat en ben ik ermee opgehouden.

Je hoeft ook niet 'op te schieten' van vreemdgaan? Je kunt toch ook wel iets voor de lol doen? Je schiet ook niets op van 1001 andere dingen die je doet? Of doe jij alleen maar iets als je er wat mee opschiet?
Maar volgens je fobo heb je een vriendin.
Je vind het dus ook totaal niet erg als ze met andere mannen neukt achter jouw rug om?
pi_73044478
quote:
Dat dus. Zit volgens mij heel veel schijnheiligheid hier in dit topic.
pi_73044657
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Dat dus. Zit volgens mij heel veel schijnheiligheid hier in dit topic.
Niet 50% van de mannen gaat vreemd, 1 op de 4 mensen gaat vreemd, laatst nog ergens gelezen.
En als ik dit topic zo lees komt dat aardig overeen.

Maar ik ben echt nog nooit vreemdgegaan, voornamenlijk omdat ik heb gezien wat het met mijn moeder deed toen mijn biologische vader regelmatig bij een ander in bed lag.
Ik heb als jong kind gezien hoeveel het haar kwetste ( ondanks dat ze het verborgen probeerde te houden) en wat voor effect het op haar eigenwaarde had.
Dat gun ik niemand de partner niet en ook niet de eventuele kinderen van degene met wie je vreemdgaat en uiteraard ook niet mijn eigen gezin.
pi_73045690
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Heel rationeel gedacht (ik ben een man) zie ik een paar mogelijkheden:
- Ik zet het andere meisje uit mijn hoofd en ga voor mijn vriendin...
- Ik spreek af met het andere meisje om te kijken of het ook klikt met alle gevolgen van dien..

- Vriendin dumpen en gewoon lekker in je eentje verder kloten.
inderdaad, je bent wel een lamzak als je je vriendin belazerd.
"Humor is een eigenschap van het hart, zoals liefde.
Er zijn mensen die niet lief kunnen hebben;
waarschijnlijk zijn het dezelfde die geen humor hebben." -- R.G. Binding .
pi_73047540
Link aub van de site van hoeveel mense er vreemdgaan gemiddeld ?
-
pi_73047778
*Note: Ik ben een vrouw

OK, je hebt met een ander meisje gezoend en nu weet je even niet meer wat je er mee aan moet. Tegen een gemiddelde vrouw kun je dat best zeggen, zonder dat het meteen uit is. Natuurlijk vind ze dat grondig klote, maar ze zal je eerlijkheid waarderen. Ze komt er toch wel achter wat er gebeurd is, of het nu hierbij blijft of niet. Als is het alleen maar omdat jij je anders gedraagt en ze net zo lang doorzeurt tot je vertelt wat er is.

Ik zeg: gesprekje over wat er goed/slecht gaat in jullie relatie en of het nog zin heeft om er mee door te gaan. Misschien heeft zij ook een hoop dingen die ze vervelend vindt aan jou en is het toch al onderweg naar de ondergang. Misschien lucht het praten er over zo op en schept het meer vertrouwen/kennis over elkaar, dat je dat andere meisje wel uit je hoofd zet.

Doe in elk geval niks met dat andere meisje voor je het hebt uitgemaakt met je vriendin. Dat zou respectloos zijn, en bovendien; vrouwen zijn niet debiel en kennen veel mensen. It's not like she's not going to find out eventually
pi_73049095
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

En ik wil wel eens cijfers zien die bevestigen dat meer dan de helft wel eens vreemd is gegaan. En dan wetenschappelijke cijfers en niet de uitkomst van één of andere enquête van Vriendin.
Opzich zit 'ie er niet zo heel ver naast:

"In tegenstelling tot veel vreemdgangers, liegen de cijfers er niet om. De kans dat je tenminste één keer in een relatie wordt bedonderd ligt tussen de 40 en 76 procent. Binnen het huwelijk piest 23 tot 25 procent van de mannen buiten de pot, en vrouwen zijn met 12 tot 15 procent ook al geen engeltjes. In het jaar 2000 deed 5% het buiten de deur. En uit een grootschalig onderzoek onder 1700 heteroseksuelen tussen de 20 en 45 jaar bleek dat 1 op de 4 mannen én vrouwen wel eens van het gras bij de buren snoept. Vreemdgaan is klaarblijkelijk schering en inslag in relaties, en ontrouwe mannen en vrouwen zijn er in overvloed. Maar waarom besodemieteren we iemand met wie we een relatie hebben?"
Bron: Kennislink
pi_73051251
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

"In tegenstelling tot veel vreemdgangers, liegen de cijfers er niet om. De kans dat je tenminste één keer in een relatie wordt bedonderd ligt tussen de 40 en 76 procent. Binnen het huwelijk piest 23 tot 25 procent van de mannen buiten de pot, en vrouwen zijn met 12 tot 15 procent ook al geen engeltjes. In het jaar 2000 deed 5% het buiten de deur. En uit een grootschalig onderzoek onder 1700 heteroseksuelen tussen de 20 en 45 jaar bleek dat 1 op de 4 mannen én vrouwen wel eens van het gras bij de buren snoept. Vreemdgaan is klaarblijkelijk schering en inslag in relaties, en ontrouwe mannen en vrouwen zijn er in overvloed. Maar waarom besodemieteren we iemand met wie we een relatie hebben?"
ah, had ik het toch goed gelezen.
pi_73052364
quote:

Ik ben wel eens vreemdgegaan, maar vind het wel triest. Heb er zelf heel veel spijt van, maar ben er wel eerlijk over geweest en heb het zelf verteld tegen mijn ex (voor hij er via iemand anders achter kwam).

Geloof me. Achter de rug van een meid (of jongen) om met een ander vozen is het ergste wat je kunt doen Als je haar echt leuk vond zou je er niet eens aan denken! Dus gewoon dumpen die chick die je nu hebt en wachten tot je echt verliefd word op iemand voor je weer aan een relatie begint want dit werkt niet.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:13:45 #70
116015 SicSicSics
pi_73061021
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:12 schreef snakelady het volgende:
Maar volgens je fobo heb je een vriendin.
Klopt.
quote:
Je vind het dus ook totaal niet erg als ze met andere mannen neukt achter jouw rug om?
Lees je wel wat ik schrijf? Ik vind het niet erg zolang ik er niet achter kom. Het liefst heb ik dat ze het eenmalig leuk vond, een nieuwe ervaring heeft opgedaan, geen schuldgevoelens heeft, haar muil houdt tegen alles en iedereen en gewoon lekker bij me blijft.

Daarna zijn er gradaties van erg vinden. Verteld ze het me en het betekende niets is het niet per se uit, mind you, maar dan hoor ik het liever helemaal niet. Hoor ik het via via, ergo, de hele wereld weet het behalve ik ben ik goed pissig!

Zo zijn er 200 verschillende scenario's te bedenken. Waarvan het bij misschien 25% meteen einde oefening is, maar waar er bij de rest over te praten valt.
Fine, fuck you then!
pi_73062250
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Bedankt voor deze informatie. Het is geen 50% maar inderdaad is het percentage tamelijk hoog. Hoger dan ik had verwacht, maar bij nader inzien eigenlijk ook weer niet. Een relatie betekent een spanningsveld tussen nature en nurture. Niet iedereen kan de verleiding weerstaan om toe te geven aan de drift ten koste van het sociale ideaal van monogamie.
pi_73065755
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Klopt.
[..]

Lees je wel wat ik schrijf? Ik vind het niet erg zolang ik er niet achter kom. Het liefst heb ik dat ze het eenmalig leuk vond, een nieuwe ervaring heeft opgedaan, geen schuldgevoelens heeft, haar muil houdt tegen alles en iedereen en gewoon lekker bij me blijft.

Daarna zijn er gradaties van erg vinden. Verteld ze het me en het betekende niets is het niet per se uit, mind you, maar dan hoor ik het liever helemaal niet. Hoor ik het via via, ergo, de hele wereld weet het behalve ik ben ik goed pissig!

Zo zijn er 200 verschillende scenario's te bedenken. Waarvan het bij misschien 25% meteen einde oefening is, maar waar er bij de rest over te praten valt.
En jij verwacht zo een stabiele en goede relatie te krijgen, continu je sporen uitwissen en voorzichtig zijn?
Hoe verwacht je dat dat gaat als je ooit kinderen krijgt? ( als je die wil tenminste)

Ik vind het respectloos naar je partner toe, vermoed ook dat je hier niet met je vriendin over hebt gesproken en dat die er dus misschien helemaal niet zo over denkt.

Vind het ook hypcriet van je je dat je zegt zolang je het niet weet het goed en je dus niet wil dat ze het verteld, maar kom je er via via achter dan ben je pissig.
Dat is toch stom, als ze van jou sex mag hebben met anderen (want dat is het gewoon) dan ook niet pissig worden als je het van andere hoort, je wilde immers zelf niet dat ze het tegen je zou vertellen.

De kans dat je partner er achter komt is groter dan dat je partner er niet achter komt, de persoon met wie je vreemd gaat kan verliefd op je worden en je bv achtervolgen en zo achter je adres komen en je gaan bellen.
Je kan altijd iemand tegekomen, Nederland is zo groot niet.
Daarnaast kunnen je kleren anders ruiken, je gedraagd je anders (je zal de telefoon niet opnemen als je bij een ander in bed ligt) enz.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:58:14 #73
116015 SicSicSics
pi_73066891
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:18 schreef snakelady het volgende:
En jij verwacht zo een stabiele en goede relatie te krijgen, continu je sporen uitwissen en voorzichtig zijn?
Hoe verwacht je dat dat gaat als je ooit kinderen krijgt? ( als je die wil tenminste)
Ik zeg toch niet dat ik continu bezig ben andere chicks te scoren!?! Tot op heden ben ik nog nooit vreemd gegaan.
quote:
Ik vind het respectloos naar je partner toe, vermoed ook dat je hier niet met je vriendin over hebt gesproken en dat die er dus misschien helemaal niet zo over denkt.

Vind het ook hypcriet van je je dat je zegt zolang je het niet weet het goed en je dus niet wil dat ze het verteld, maar kom je er via via achter dan ben je pissig.
Neuh, als zij haar best doet om te voorkomen dat ik erachter kom, wat iemand ongetwijfeld doet als die iemand bij mij wil blijven, en haar acties niet rond gaat lopen bazuinen dan is het prima te doen volgens mij.
quote:
Dat is toch stom, als ze van jou sex mag hebben met anderen (want dat is het gewoon) dan ook niet pissig worden als je het van andere hoort, je wilde immers zelf niet dat ze het tegen je zou vertellen.

De kans dat je partner er achter komt is groter dan dat je partner er niet achter komt, de persoon met wie je vreemd gaat kan verliefd op je worden en je bv achtervolgen en zo achter je adres komen en je gaan bellen.
Je kan altijd iemand tegekomen, Nederland is zo groot niet.
Daarnaast kunnen je kleren anders ruiken, je gedraagd je anders (je zal de telefoon niet opnemen als je bij een ander in bed ligt) enz.
Dat vind je stom!? Dat is wat anders. Ze mag in principe sex hebben met anderen, maar wel onder de voorwaarde dat ik het niet hoef te weten. Als zij ervoor zorgt dat niemand anders het te weten komt, wat echt wel mogelijk is hoor, dan weet ik het toch ook niet. Als zij bang is dat ik het op een andere manier te weten zal komen zal ze het wel moeten vertellen! Simpel.

De kans dat iemand erachter komt is groter? Ik acht de kans zeer, zeer klein dat iemand erachter komt als ik een keer een totaal onbekende een voor de lol een veeg geef.

Als de ander verliefd wordt heb je dus niet goed opgelet en ben je onvoorzichtig geweest. Verder ben ik niet zo paranoia dat als mijn vriendin haar telefoon niet opneemt ik meteen dingen ga denken, het gebeurt vaker, boeiend! Ook als haar kleren anders ruiken gaan er geen haren overeind staan.

Je haalt nu twee dingen door elkaar heb ik het idee. Een keertje neuken omdat je het leuk vind of een relatie hebben met een ander vind ik twee verschillende dingen.
Fine, fuck you then!
pi_73067078
Als het een keer gebeird kan het vaker gebeuren, er zijn van die maffen bij die meteen toekomstplannen gaan maken als ze een keer het bed delen met een ander.
  donderdag 24 september 2009 @ 13:09:19 #75
116015 SicSicSics
pi_73067208
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef snakelady het volgende:
Als het een keer gebeird kan het vaker gebeuren, er zijn van die maffen bij die meteen toekomstplannen gaan maken als ze een keer het bed delen met een ander.
Die moet je, mijns inziens, zien te ontwijken als je dit soort snode plannetjes zou willen maken. Succesvol vreemdgaan is ook niet voor iedereen weggelegd, ik denk zelf dat ik het ook niet zou kunnen heel eerlijk gezegd... Ik zou mijn mond voorbij praten tegen mijn vrienden (Dom idee #332 in het grote domme ideeën voor, tijdens en na het vreemdgaan boek.) bijvoorbeeld!
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')