dat doen paps en mams.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:31 schreef LasTeR het volgende:
Zorgtoeslag gebruik je maar lekker om je zorgverzekering mee te betalen, zwerver!
Is de zorgtoeslag dan je zakgeld? Best schattig.quote:
haha nee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Is de zorgtoeslag dan je zakgeld? Best schattig.
Mensen die krap bij kas zitten moeten ook hun boodschappen kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:29 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die zo krap bij kas zitten dat ze dagelijks checken of er geld op hun rekening gestort is.
Dus je betaalt niet zelf je ziektekostenverzekering? Dan hebbie een probleem met de belastingdienst, aangezien je alleen toeslag krijgt als je het zelf betaalt..quote:
Da's dus onzin.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus je betaalt niet zelf je ziektekostenverzekering? Dan hebbie een probleem met de belastingdienst, aangezien je alleen toeslag krijgt als je het zelf betaalt..
Ja, of ik betaal m'n premie met die 40 euro of hoeveel is het, of ik ga ervan uit en betaal van mijn stufi de premie. Maakt erg veel verschilquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Zorgtoeslag is voor de zorg, iedereen die het ergens anders uitgeeft is een pauper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |