Voordat geld koop je beter een dell met een P8600 processor en een betere videokaart.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:49 schreef Nero22 het volgende:
HP Pavilion DV7-2160ED
Vanaf +/- ¤750
Intel Pentium Processor T4200
› 2 GHz, Level 2 cache 1 MB
ATI Mobility Radeon
› HD 4530
4 GB geheugen
› 64 bits Vista Home Premium (Kun je dus upgraden naar Windows 7)
17.3" LED scherm
› 1600x900
500 GB harde schijf
Bluetooth
Kaartlezers
Tweakers.net
Juist.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:31 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Voordat geld koop je beter een dell met een P8600 processor en een betere videokaart.
+ Je kan vervolgens nog eens ~70 euro terug krijgen bij Dell als je WinVista weigerd.
(de code kan je daarna nog gewoon gebruiken)
Dan neem je toch een Dell XPS/ Dell Studio 15quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Juist.
Ik heb nu een Dell E6400 ook met P8600 processor en die loopt weer stukkie sneller dan mijn acer met een T7300 processor.
Maarja die dell van mij is 14.1 inch das wel klein. Aan de andere kant weegt ie volgens mij minder dan 2 kilo
Zoals bijvoorbeeld welke laptop? Weet je een goed adresje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:31 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Voordat geld koop je beter een dell met een P8600 processor en een betere videokaart.
+ Je kan vervolgens nog eens ~70 euro terug krijgen bij Dell als je WinVista weigerd.
(de code kan je daarna nog gewoon gebruiken)
Dat doe ik sowieso wel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef Mirel het volgende:
Mijn Acer was 2 keer kapot gegaan. Heb nu een HP.
Tip: gooi de voorgeinstalleerde windows met de 1001+ kutprogrammas eraf en zet er een schone op. 64bit als het kan.
En zorg er nou eens voor dat je niet bij het opstarten MSN, Steam, Skype, desktop kalenders en nog meer rotzooi krijgt.
Kom je bij een klein nadeel van Dell: Je kan alleen online/ via de telefoon bestellen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld welke laptop? Weet je een goed adresje?
Medion is gewoon Msi alleen met andere naam op, edit geldt voor de Msi wind danquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou trouwens niet voor Medion gaan. Godsklere wat een ramp is dat
crappy service met vaak hoge kosten (en niet erkende garantieclaims), wordt door chimps in elkaar gezet en testen is niet meer dan kijken of er een power-LED gaat branden, upgraden is duur, etc. etc.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm die Dell Studio 15 is opzich best een nice laptop. Al hoor ik over Dell ook niet altijd even veel goeds.. Kan iemand me vertellen waarom dat vooroordeel/waarom die mening er is?
medion is net als bijvoorbeeld acer en toshiba gewoon een partij die zich meldt bij een van de échte notebookfabrikanten (dus niet de merken die je in de winkel ziet doorgaans) en zegt, doe mij een aanbod voor zoveel 10.000 stuks van een notebook die dit moet kunnen en/of die prijs heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef Slappy het volgende:
[..]
Medion is gewoon Msi alleen met andere naam op, edit geldt voor de Msi wind dan
Toshiba? IMO is toshiba een van de betere notebook bouwers en toch echt wel een niveautje beter dan Acer en Medion.quote:Op zondag 20 september 2009 23:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
medion is net als bijvoorbeeld acer en toshiba gewoon een partij die zich meldt bij een van de échte notebookfabrikanten (dus niet de merken die je in de winkel ziet doorgaans) en zegt, doe mij een aanbod voor zoveel 10.000 stuks van een notebook die dit moet kunnen en/of die prijs heeft.
het aanbod wisselt continue, wat onder andere met hardwareondersteuning m.b.t. drivers ook vaak problemen geeft.
In dat geval zou ik dan voortaan ook niet voor MSI gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef Slappy het volgende:
[..]
Medion is gewoon Msi alleen met andere naam op, edit geldt voor de Msi wind dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |