Kijk hem nog eens en nog eens en nog eens en kom dan maar terugquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik nu gek of is die film ongelooflijk overrated? Ik houd van maffia films en series (The Sopranos is fantastisch, Goodfellas, Scarface en A Bronx Tale waren zeer goed)
The Godfather wist me amper te boeien. Matig verhaal, weinig spektakel. Dat is het minste wat ik verwacht van een maffia film....
Juist.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Godzijdank was The Godfather geen spektakelfilm, gij ketter.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Ben je helemaal belatafeld? Goede film.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Godzijdank was The Godfather geen spektakelfilm, gij ketter.
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Juist.
En Scarface vind ik een kutfilm.
quote:
Valt in het niet bij Marlon Brando wat mij betreft..quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik was wel onder de indruk van de acteerprestaties van Al Pacino (Michael).
Beetje jammer dat íe de eerste hit overleefd heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Valt in het niet bij Marlon Brando wat mij betreft..
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Valt in het niet bij Marlon Brando wat mij betreft..
Iemand moet je hier voor in je gezicht stompen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik nu gek of is die film ongelooflijk overrated? Ik houd van maffia films en series (The Sopranos is fantastisch, Goodfellas, Scarface en A Bronx Tale waren zeer goed)
The Godfather wist me amper te boeien. Matig verhaal, weinig spektakel. Dat is het minste wat ik verwacht van een maffia film....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |