abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72994260
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Iemand die wel snapt dat Brouwers een beetje ligt te dollen en dat de Duitse pers dat leuk vindt.

Wie ben jij eigenlijk en hoe verzuurd door het leven ben je al?
Wie is er hier nou verzuurd?

Met je arrogante kuthollanders die niet bergijpen dat er leven is buiten hun stinkende moerasdelta.

En ik ben Bert Maalderink. Iedereen respecteert mij.
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:16:00 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72994663
Wat een pareltje dit topic.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72994903
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:03 schreef BertMaalderink het volgende:

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72997961

Ik was zaterdag zelf bij BMG aanwezig en hoorde dat hij deze uitspraak had gedaan.

Roel maakte echt een paar acties, waardoor Bertje niet meer om hem heen kan idd
U MAD?
pi_73048771
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:03 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Wie is er hier nou verzuurd?

Met je arrogante kuthollanders die niet bergijpen dat er leven is buiten hun stinkende moerasdelta.

Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor

Trouwens wel frappant dat jij het wel over een pauperclub en janken mag hebben, maar dat je niet tegen een koekje van eigen deeg kunt.

Maar nogmaals ik loop hier al jaren rond maar ken je niet. Ben je zo oninteressant? Wie ben jij nu echt?

ow ja enne? heb je het al gedaan?
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:07 schreef Zemi77 het volgende:
Tip: zoek eens het woordje humor op
pi_78781482
quote:

V.d.Vaart: Brouwers in Oranje mogelijk

AMSTERDAM - Roel Brouwers maakt dit seizoen grote indruk in de Duitse Bundesliga. De Nederlandse verdediger van Gladbach miste nog geen minuut en scoorde al zes keer. Boulevardblad Bild heeft Brouwers omgedoopt tot 'Riese Roel' en vindt dat hij wel eens kans verdient in het Nederlands elftal.

Het blad vroeg Rafael van der Vaart naar diens mening over de kansen van Brouwers: "Ik volg de Bundesliga nog elk weekend", aldus de 75-voudig international. "Hij speelt een prima seizoen. Het is ongelooflijk hoe gevaarlijk hij voor het doel is. Maar in Nederland is zijn naam nog niet zo groot."

Over de kansen van de oud-speler van Roda JC was Van der Vaart wat minder duidelijk: "Misschien dat Brouwers na het WK een kans krijgt. Als hij zo blijft spelen als dit seizoen, is alles mogelijk."
Bron
pi_78781513
U MAD?
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:32:25 #33
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_79288415
quote:
Van Marwijk volgt Gladbachverdediger Brouwers

HERKENBOSCH - Voor Roel Brouwers (28) gloort wellicht een debuut bij het Nederlands elftal. Bert van Marwijk volgt de verdediger van Borussia Mönchengladbach. ,,Ik bezocht kortgeleden Borussia-Stuttgart, eigenlijk om Khalid Boulahrouz aan het werk te zien,'' zegt de bondscoach. ,,Maar ik wist dat Khalid waarschijnlijk niet zou meedoen. Toch ben ik gegaan, omdat ik Roel wilde zien spelen.''
Van Marwijk sluit niet uit op een gegeven moment een beroep te zullen doen op Brouwers, die tot de beste centrale verdedigers van de Bundesliga wordt gerekend. Van Marwijk noemt hem in het rijtje Ron Vlaar en Glenn Loovens.

Bovendien komt er mogelijk een plaats extra vrij in de WK-selectie, als André Ooijer niet snel genoeg herstelt van zijn spierblessure. In mei heeft Oranje een aantal extra trainingsdagen in Hoenderloo. Aangezien sommige internationals dan nog clubverplichtingen hebben, zal Van Marwijk daar enkele stagiairs uitnodigen.
pi_79289109
Godverdomme, ik las dit eergisteren in de krant. Schijnt een voetbalforum geweest te zijn in Herkenbosch, paar KM van me vandaan met o.a. Cookie Voorn, Roel Brouwers en Bert van Marwijk.
Ach ze zaten naast elkaar op dat forum, dus ik zou niet zoveel waarde hechten aan die woorden

Roel doet het goed bij Gladbach, maar ik zie hem nou niet de huidige CV's uit de basis spelen bij het NL-elftal. Want in principe is een Brouwers niet meer als een standaard verdediger van NEC of Utrecht. Alleen zit hij nou in een uitstekende fase van zijn carriere omdat hij wekelijks speelt tegen topclubs.
U MAD?
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:20:10 #35
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_79290373
Staat in de belangstelling van real madrid.Logisch, jaren niet door de 2e ronde CL, dan zit er iets goed fout.Dus Roel moet dit gaan oplossen
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 19 maart 2010 @ 17:10:18 #36
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_79343630
Ken deze gast niet. Maar heeft voor op een Vlaar dat 'ie tegen sterke clubs speelt. Begrijp dat 'ie op de positie van Ooijer speelt? Mooi, s.v.p. geen Ooijer en Loovens!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_79345253
Gewoon meenemen ipv Ooijer, slechter kan het toch niet.
pi_79345373
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Hamilcar het volgende:
Inderdaad,Ooijer thuis laten en deze jongen meenemen...
AFC Ajax
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:03:28 #39
30220 Barca
pi_79345454
quote:
Betere back-up van Boulahrouz dan Vlaar?
pi_79345833
quote:
Weer iemand die reageert zonder dat hij de speler ooit heeft zien spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79346555
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Weer iemand die reageert zonder dat hij de speler ooit heeft zien spelen
Nee, maar ik heb wel Ooijer zien spelen en die maakt per wedstrijd altijd twee foutjes. Dat zal nu z'n snelheid en fysiek achteruit gaat alleen nog maar erger worden, vooral aangezien hij wedstrijdritme mist. Slechter kan het niet, Vlaar zou nuttiger zijn dan Ooijer op het moment.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:43:05 #42
30220 Barca
pi_79346700
Maar ... wat is de volgorde?
1. Boulahrouz
2. Brouwers
3. Vlaar
4. Ooijer
pi_79346721
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:38 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel Ooijer zien spelen en die maakt per wedstrijd altijd twee foutjes. Dat zal nu z'n snelheid en fysiek achteruit gaat alleen nog maar erger worden, vooral aangezien hij wedstrijdritme mist. Slechter kan het niet, Vlaar zou nuttiger zijn dan Ooijer op het moment.
Brouwers is echt wel slechter dan Ooijer

Er is gewoon nog een 4e plek vrij en daar komen Braafheid, Vlaar en Boularouz voor in aanmerking en het lijkt me dat Braafheid daar het voordeel heeft omdat hij ook op links uit de voeten kan

Brouwers heeft er nog nooit bijgezeten en gaat er ook echt niet bijkomen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79346776
Gio, Ooijer, Mathijsen, Heitinga, Van de Wiel zijn zeker van een plek en daar kunnen er nog 1 of 2 bij komen.

Ik zet mijn geld op Braafheid en misschien Vlaar
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:49:03 #45
30220 Barca
pi_79346940
Gio Ooijer Van der Wiel
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:50:58 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_79347007
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gio, Ooijer, Mathijsen, Heitinga, Van de Wiel zijn zeker van een plek en daar kunnen er nog 1 of 2 bij komen.

Ik zet mijn geld op Braafheid en misschien Vlaar
Ooijer c'mon.

Ik denk toch dat het centrum Heitinga - Mathijsen gaat worden..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:52:59 #47
30220 Barca
pi_79347083
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Ooijer c'mon.

Ik denk toch dat het centrum Heitinga - Mathijsen gaat worden..
Vind ik een slechte keuze!
pi_79347156
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef Barca het volgende:
Gio Ooijer Van der Wiel
Urby, Brouwers en Stam?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:56:54 #49
30220 Barca
pi_79347248
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Urby, Brouwers en Stam?
Braafheid (Emanuelson / Drenthe), Boulahrouz (Vlaar? Brouwers ken ik niet. Bundelsiga is wel beter dan eredivisie.), Melchiot (Stam).
  maandag 22 maart 2010 @ 19:35:17 #50
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_79459626
Haha Drenthe
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')