Wie is er hier nou verzuurd?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Iemand die wel snapt dat Brouwers een beetje ligt te dollen en dat de Duitse pers dat leuk vindt.
Wie ben jij eigenlijk en hoe verzuurd door het leven ben je al?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:03 schreef BertMaalderink het volgende:
En ik ben Bert Maalderink. Iedereen respecteert mij.
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wie is er hier nou verzuurd?
Met je arrogante kuthollanders die niet bergijpen dat er leven is buiten hun stinkende moerasdelta.
En ik ben Bert Maalderink. Iedereen respecteert mij.
quote:
Bronquote:
V.d.Vaart: Brouwers in Oranje mogelijk
AMSTERDAM - Roel Brouwers maakt dit seizoen grote indruk in de Duitse Bundesliga. De Nederlandse verdediger van Gladbach miste nog geen minuut en scoorde al zes keer. Boulevardblad Bild heeft Brouwers omgedoopt tot 'Riese Roel' en vindt dat hij wel eens kans verdient in het Nederlands elftal.
Het blad vroeg Rafael van der Vaart naar diens mening over de kansen van Brouwers: "Ik volg de Bundesliga nog elk weekend", aldus de 75-voudig international. "Hij speelt een prima seizoen. Het is ongelooflijk hoe gevaarlijk hij voor het doel is. Maar in Nederland is zijn naam nog niet zo groot."
Over de kansen van de oud-speler van Roda JC was Van der Vaart wat minder duidelijk: "Misschien dat Brouwers na het WK een kans krijgt. Als hij zo blijft spelen als dit seizoen, is alles mogelijk."
quote:Van Marwijk volgt Gladbachverdediger Brouwers
HERKENBOSCH - Voor Roel Brouwers (28) gloort wellicht een debuut bij het Nederlands elftal. Bert van Marwijk volgt de verdediger van Borussia Mönchengladbach. ,,Ik bezocht kortgeleden Borussia-Stuttgart, eigenlijk om Khalid Boulahrouz aan het werk te zien,'' zegt de bondscoach. ,,Maar ik wist dat Khalid waarschijnlijk niet zou meedoen. Toch ben ik gegaan, omdat ik Roel wilde zien spelen.''
Van Marwijk sluit niet uit op een gegeven moment een beroep te zullen doen op Brouwers, die tot de beste centrale verdedigers van de Bundesliga wordt gerekend. Van Marwijk noemt hem in het rijtje Ron Vlaar en Glenn Loovens.
Bovendien komt er mogelijk een plaats extra vrij in de WK-selectie, als André Ooijer niet snel genoeg herstelt van zijn spierblessure. In mei heeft Oranje een aantal extra trainingsdagen in Hoenderloo. Aangezien sommige internationals dan nog clubverplichtingen hebben, zal Van Marwijk daar enkele stagiairs uitnodigen.
Inderdaad,Ooijer thuis laten en deze jongen meenemen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Hamilcar het volgende:
Gewoon meenemen ipv Ooijer, slechter kan het toch niet.
Betere back-up van Boulahrouz dan Vlaar?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Hamilcar het volgende:
Weer iemand die reageert zonder dat hij de speler ooit heeft zien spelenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Hamilcar het volgende:
Nee, maar ik heb wel Ooijer zien spelen en die maakt per wedstrijd altijd twee foutjes. Dat zal nu z'n snelheid en fysiek achteruit gaat alleen nog maar erger worden, vooral aangezien hij wedstrijdritme mist. Slechter kan het niet, Vlaar zou nuttiger zijn dan Ooijer op het moment.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weer iemand die reageert zonder dat hij de speler ooit heeft zien spelen
Brouwers is echt wel slechter dan Ooijerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:38 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel Ooijer zien spelen en die maakt per wedstrijd altijd twee foutjes. Dat zal nu z'n snelheid en fysiek achteruit gaat alleen nog maar erger worden, vooral aangezien hij wedstrijdritme mist. Slechter kan het niet, Vlaar zou nuttiger zijn dan Ooijer op het moment.
Ooijer c'mon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gio, Ooijer, Mathijsen, Heitinga, Van de Wiel zijn zeker van een plek en daar kunnen er nog 1 of 2 bij komen.
Ik zet mijn geld op Braafheid en misschien Vlaar
Vind ik een slechte keuze!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ooijer c'mon.
Ik denk toch dat het centrum Heitinga - Mathijsen gaat worden..
Urby, Brouwers en Stam?quote:
Braafheid (Emanuelson / Drenthe), Boulahrouz (Vlaar? Brouwers ken ik niet. Bundelsiga is wel beter dan eredivisie.), Melchiot (Stam).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Urby, Brouwers en Stam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |