de beste ideeen komen van pb.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:20 schreef Penisbaard het volgende:
Post pics van haar op Fok! als wraak
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:20 schreef Penisbaard het volgende:
ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef julian6 het volgende:
in die tijd heb ik eens voor haar drank gekocht bij de appie toen ik daar toevallig was
We have a winner!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef julian6 het volgende:
en ik bedenk me nu hoe fucking dom ik ben
Er is niets mis met een leuke/spontane/vlotte dame van 13-14 hoor. Ook niet als je 20+ bent...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
"Een 14-jarig meisje waar het wat mee leek te worden". Jezus gast, als je al minimaal 16 bent, wat de fuck!
Daar heeft TS gewoon schijt aan, ouwe!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
"Een 14-jarig meisje waar het wat mee leek te worden". Jezus gast, als je al minimaal 16 bent, wat de fuck!
Het kan ook gewoon voor haar 15de gebeuren!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:21 schreef zovty het volgende:
TS is ongemerkt in de friendzone beland.
Jammer voor je TS.
Maar jij bent degene die het laatste lacht als zij over een jaar achter een kinderwagen loopt en nog steeds geen breezers kan kopen.
We zijn allemaal misleid hoor je bent niet de enigequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik dit topic las dacht ik echt van "Hoe kun je nou geen ruggengraat hebben)
Of 40+quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:30 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Er is niets mis met een leuke/spontane/vlotte dame van 13-14 hoor. Ook niet als je 20+ bent...
Tggg, jij snapt er echt ook helemaal niks van hé!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik dit topic las dacht ik echt van "Hoe kun je nou geen ruggengraat hebben)
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:34 schreef Bomil het volgende:
[..]
We zijn allemaal misleid hoor je bent niet de enige
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:30 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Er is niets mis met een leuke/spontane/vlotte dame van 13-14 hoor. Ook niet als je 20+ bent...
ook het eerste waar ik aan dacht nadat ik ophingquote:
Vraag haar of ze zondagmiddag gezellig bij jou thuis film komt kijken en als ze daar geen zin in haal jij geen drank.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
ook het eerste waar ik aan dacht nadat ik ophing
Jullie mogen mij allemaal uitlachen, ik verdien het
Ik wil niet eindigen als die SexPistol met dat hyves-topcquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:20 schreef Penisbaard het volgende:
Sla de foto op op je pc. Upload bij tinypic en tadaa via het linkje is geen van de hyves te traceren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik wil niet eindigen als die SexPistol met dat hyves-topc
ok bij dezequote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Sla de foto op op je pc. Upload bij tinypic en tadaa via het linkje is geen van de hyves te traceren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
ok bij dezeZeg dan meteen dat je het niet wilt ipv met van die smoesjes aan te komen. Slappeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gozer, sommige 14-jarige meisjes zijn vet lekker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
Ja echt geen ruggegraat die gastquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat je het niet wilt ipv met van die smoesjes aan te komen. Slappeling.
Boeiend, ze blijven 14. Maar goed, als dat je doelgroep is, ga je gang.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Gozer, sommige 14-jarige meisjes zijn vet lekker.(dropmentos ook trouwens)
Ik vind het ook een beetje kansloos. Maximum is gewoon 12, daarna willen ze namelijk nog wel eens tegenstribbelen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend, ze blijven 14. Maar goed, als dat je doelgroep is, ga je gang.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:37 schreef Neroje het volgende:
En als je nu gewoon besluit het niet te doen?
Maar dan kan TS even uithuilen bij z'n mammie en dan heeft hij nooit meer last van dat kindquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:40 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
<15 jarig sletje> -------------------------------------------------------- <TS>
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:37 schreef Neroje het volgende:
En als je nu gewoon besluit het niet te doen?
Ik denk ik doe het gelijk maar even dan heb ik het gehad en kan ik daarna mezelf gaan uitlachen.quote:klacht4: 4 flessen bacardi breezer + 3 sixpacks gekocht waardoor ik indirect verantwoordelijk ben voor de alcoholvergiftingen die die meisjes op gaan lopen wat de samenleving weer een berg geld gaat kosten voor ambublances, maag leegpompen etc.
Das waar, lekker uithuilen op mammie's boezemquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
Maar dan kan TS even uithuilen bij z'n mammie en dan heeft hij nooit meer last van dat kind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |