De Milkshakes zijn best prima daar hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
Smullers
Spring dan gelijk voor de trein als je zo graag dood wilt.
Milkshakesquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De Milkshakes zijn best prima daar hoor
Je gaat het pas shaken nadat het uit die koe is, niet als het nog in de koe zit, koe heeft er geen last vanquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Milkshakes
Laat die koeien lekker hun ding doen maar val ze niet lastig met de Hippie-Shake
watquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja oa bij burgerking, new york pizza, kiosk, smullers, la place, swirls enz
Als ik aan de tepels van je moeder zit heeft ze daar toch ook last van ook al shake ik erna pas?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je gaat het pas shaken nadat het uit die koe is, niet als het nog in de koe zit, koe heeft er geen last van
Sinds wanneer ben jij necrofielquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik aan de tepels van je moeder zit heeft ze daar toch ook last van ook al shake ik erna pas?
wat!?!?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat? Ook bij de burgerking? Ik betaal dus al twee jaar bijna elke dag te veelquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey je bent je slotje vergetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Milkshake ?!?! WTF
Zeker alvast om te wennen aan het vocht dat je vanavond gaat doorslikken?
Dat zeg ik toch =( kan je gewoon overal op het station ophalen die kaartsquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat? Ook bij de burgerking? Ik betaal dus al twee jaar bijna elke dag te veel.
Volgens mij is dat altijd een tijdelijke actie, tot ergens in oktober of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat? Ook bij de burgerking? Ik betaal dus al twee jaar bijna elke dag te veel.
Bedroevend om te zien wat voor humorniveau sommige mensen hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Milkshake ?!?! WTF
Zeker alvast om te wennen aan het vocht dat je vanavond gaat doorslikken?
14 september tot 31 oktober staat op die kaartquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:20 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd een tijdelijke actie, tot ergens in oktober of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |