Nunito Kga je blij makenquote:
2e les Spaans:quote:
Doet me denken aan the gym in de '80.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunito Kga je blij maken
ze mogen weer![]()
[ afbeelding ]
¡ tanktops !
Kan ik alvast zo'n pak voor me bestellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunito Kga je blij maken
ze mogen weer![]()
[ afbeelding ]
¡ tanktops !
jejeje nee vreselijk toch Ik snap de constructie van zijn lichaam ook niet helemaal...die broek zit zo hoogquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Doet me denken aan the gym in de '80.![]()
btw, vind het niet mooi.
en die kerel kijkt ook niet blij![]()
Namiddag *knikje*quote:
coneference call staat al een tijdje aan, fles wijn is nog niet openquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij moet nog eerst door een fles wijn en een conference call heen ?
dat kan niet hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
coneference call staat al een tijdje aan, fles wijn is nog niet open
nee ik vind deze combi ook niet mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje nee vreselijk toch Ik snap de constructie van zijn lichaam ook niet helemaal...die broek zit zo hoog
en dan die navel helemaal in het midden
confusing
en het engste is what appears to be a manpurse. (of een kadootje, kan ook)quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje nee vreselijk toch Ik snap de constructie van zijn lichaam ook niet helemaal...die broek zit zo hoog
en dan die navel helemaal in het midden
confusing
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat kan niet hooropen met die fles
lukt dat openen wel met 1 handquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
coneference call staat al een tijdje aan, fles wijn is nog niet open
heb nog 35 min, ik drink bier de rest is me te duurquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Moet jij niet aan de versnapering? Wat drink je altijd? A pink squirrel?
met rode roosjes of all thingsquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en het engste is what appears to be a manpurse. (of een kadootje, kan ook)
ja maar ik moet nog uit vanavondquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat kan niet hooropen met die fles
ik heb 2 handen vrij hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lukt dat openen wel met 1 hand
of hebben jullie je nationale export artikel in de ban gedaan en ook overgestapt op schroefdoppen ?
nee ik he gewoon een speaker phone hier thuisquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
U is zo'n marsmannetje met een draadloos blauwe tand headsetje ?
maar dan moet de deur naar balkon dicht omdat er anders te veel achtergrond rumour te horen is ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik he gewoon een speaker phone hier thuis
indrinken heet datquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik moet nog uit vanavonden heb al een fles bij de lunch op
net zo'n foute worstelaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met rode roosjes of all things![]()
deze dan
[ afbeelding ]
mute buttonquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan moet de deur naar balkon dicht omdat er anders te veel achtergrond rumour te horen is ?
schroefdoppen zijn vreselijk, maar wel makkelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lukt dat openen wel met 1 hand
of hebben jullie je nationale export artikel in de ban gedaan en ook overgestapt op schroefdoppen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |