Geef je me dan stras de sleutel weer terug?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb net een echt torenkamertjesoverleg gehad
[ afbeelding ]
Die kom ik A nooit tegen en B vind ik een beetje stoppel juist sexy.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. ik scheer me juist voor het weekend
Stel je voor dat ik in de kroeg een leuke jongen tegen kom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik stuur per sms twee hele brave keurige jongens recht het gay uitgaansleven van Parijs in..
Waarom deed je dat bij mij niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik stuur per sms twee hele brave keurige jongens recht het gay uitgaansleven van Parijs in..
Omdat ik je 06 niet heb.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom deed je dat bij mij niet?
(ik ben naar de Open bar, Cox bar en Raidd bar gegaan)
O jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik je 06 niet heb.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Ik heb nog wel speciaal een foto gemaakt van het straatnaam bordje van mauvais garcons
?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Spotted: S doing Christiano Ronaldo over the summer.
Seizoen 3 begint leuk
Er is een affaire met Ronaldo in verwerktquote:
Speciaal omdat hij me aan je deed denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Welke serie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een affaire met Ronaldo in verwerktin de serie.
Gossip Girlquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Eh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tante sjaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ow.... meiden
GUESS WHO"S GOING TO GET MARIED!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Yuri went pink!quote:
Gossip Girl, seizoen 3.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gossip Girl, seizoen 3.
Klinkt enorm girly, I know
Maar het venijn druipt er zo heerlijk af.
Cruel intentionsquote:Cruel Intentions The series.
nee moiquote:
Ja precies, daaromquote:
*zwaait*quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar zou ik je moeten zien dan?.
*uit raam kijk*
Heb alleen cruel intentions gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, daarom
Het doet me er erg aan denken.
Ik hou van Cruel Intentions. En van Dangerous Liasons, en Les Liasons Dangereuses.
Moderne versie gezien, originele versie gezien, toneelstuk gezien, boek staat in de kast.Venijn
met wie? poolse import bruid? thaise jongen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee moi
ikke
litlle fat old me
Ken je de Koreanse film versie? Me lovesquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, daarom
Het doet me er erg aan denken.
Ik hou van Cruel Intentions. En van Dangerous Liasons, en Les Liasons Dangereuses.
Moderne versie gezien, originele versie gezien, toneelstuk gezien, boek staat in de kast.Venijn
Dat klinkt heel fout.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ken je de Koreanse film versie? Me loves
Eerste film is met Michelle Pfeiffer, John Malkovich en Glenn Close.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb alleen cruel intentions gezien
wat een heerlijke bitch is SMG daar![]()
![]()
Is het niet, super mooie film, speelt zich ook af in de...weet ik veel welke eeuwquote:
Ik denk dat deze dan toch iets beter is:quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is het niet, super mooie film, speelt zich ook af in de...weet ik veel welke eeuw
mooie kostums, adel, the works
Europese adel of Aziatische?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is het niet, super mooie film, speelt zich ook af in de...weet ik veel welke eeuw
mooie kostums, adel, the works
nou laat mijn pronkstuk het maar niet horenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met wie? poolse import bruid? thaise jongen?
Don't mock it till you tried it :-)quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat deze dan toch iets beter is:
[ afbeelding ]
Maar wie weet.
opblaaspop dan? die dildo die je deelde met je kat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou laat mijn pronkstuk het maar niet horen
Ok het is helemaal naar hun cultuur vertaald gelukkig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Don't mock it till you tried it :-)
hij zegt dat hij wel een ventiel heeftquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
opblaaspop dan? die dildo die je deelde met je kat?
dus hij heeft vorige week zaterdag mn ventiel gejatquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij zegt dat hij wel een ventiel heeft
navondquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |