een keer maar ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Denk iedereen ooit wel eens een keer idd
Fantastisch Mismo!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd dat heb ik één keer meegemaakt, hier, een vieze oudere brit toonde me de inhoud van zn portomonee keek hem aan van you got to be kidding me
heb 100 euro eruit gepakt en in m'n beste gebroken engels gezegd loop maar naar de hoek van de straat, tegen de uitsmijter gezegd laat die niet meer binnen en ik heb me vrienden een rondje gegeven
precioso!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd dat heb ik één keer meegemaakt, hier, een vieze oudere brit toonde me de inhoud van zn portomonee keek hem aan van you got to be kidding me
heb 100 euro eruit gepakt en in m'n beste gebroken engels gezegd loop maar naar de hoek van de straat, tegen de uitsmijter gezegd laat die niet meer binnen en ik heb me vrienden een rondje gegeven
das niks! try 4.quote:
Treating others as they treat you dacht ik zoquote:
he who cast the first stone...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ohh Nunito
Hoe is het in Sodom?
he who is without sin cast the first stonequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he who cast the first stone...
but your not, Keetje T.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
he who is without sin cast the first stone
schrijft op nooit portomonee aan Mismo gevenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schrijft op nooit portomonee aan Mismo geven
Je citeerde verkeerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
but your not, Keetje T.![]()
wat voor signaal geef je je kind?
alle input is goed.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh heb ik nu opeens een onderwerp aangeboord?
No i don't sweetie. maar die van jou kan ook.quote:
Bem, varias veces, a maldiçião de ser bonit.quote:
Als mensen dat al zeggen, dan vertrouw ik ze helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van jou is bij mij in veilige handen hoor
Lolquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schrijft op nooit portomonee aan Mismo geven
Aangezien je sig. ook uit de bijbel komt dacht ik dat je de bijbel aan het quoten wasquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No i don't sweetie. maar die van jou kan ook.
To cast the first stone
Meaning
Be the first to attack a sinner.
Xou maar oppassen dat je ze niet weer tegen het lijf aan loopt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Bem, varias veces, a maldiçião de ser bonit.
goed het is bijna weekend dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ohh Nunito
Hoe is het in Sodom?
ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Aangezien je sig. ook uit de bijbel komt dacht ik dat je de bijbel aan het quoten was
I ain't scurredquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xou maar oppassen dat je ze niet weer tegen het lijf aan loopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |