Geef je me dan stras de sleutel weer terug?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb net een echt torenkamertjesoverleg gehad
[ afbeelding ]
Die kom ik A nooit tegen en B vind ik een beetje stoppel juist sexy.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. ik scheer me juist voor het weekend
Stel je voor dat ik in de kroeg een leuke jongen tegen kom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik stuur per sms twee hele brave keurige jongens recht het gay uitgaansleven van Parijs in..
Waarom deed je dat bij mij niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik stuur per sms twee hele brave keurige jongens recht het gay uitgaansleven van Parijs in..
Omdat ik je 06 niet heb.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom deed je dat bij mij niet?
(ik ben naar de Open bar, Cox bar en Raidd bar gegaan)
O jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik je 06 niet heb.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Ik heb nog wel speciaal een foto gemaakt van het straatnaam bordje van mauvais garcons
?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Spotted: S doing Christiano Ronaldo over the summer.
Seizoen 3 begint leuk
Er is een affaire met Ronaldo in verwerktquote:
Speciaal omdat hij me aan je deed denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Welke serie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een affaire met Ronaldo in verwerktin de serie.
Gossip Girlquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Eh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tante sjaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ow.... meiden
GUESS WHO"S GOING TO GET MARIED!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Yuri went pink!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |