asociale rotboer.. ophangen is voor heameaus!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef KlopBoer het volgende:
Gisteren werd ik gebeld door een tut die bij Vodafone werkt.
Zij wou mij een "zeer" interessant aanbieding geven, want ik kon voor 11 euro per maand onbeperkt bellen en smsen.
Hierop antwoordde dat ik geen interesse in had. Vervolgens vraagt die walvisachtig klinkende vrouw aan
mij waarom ik niet op hun "fantastische" aanbieding in wou gaan... Vervolgens hing ik maar gewoon op, want die walvisachtige klinkende vrouw bleef maar zeiken over waarom ik niet in wou gaan op hun aanbieding
Nou heb ik een abonnement bij T-Mobile waar ik tevreden mee ben. Dus vindt ik de hele aanbieding niet boeiend. Bovendien hoor ik veel klachten over Vodafone via vrienden en familie..
Klacht : Waarom willen ze alles van je weten.. en waarom kunnen ze niet luisteren?
Helaas wel.. hoorde de zee ook op de achtergrondquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef Jenglejack het volgende:
Je had ook gewoon kunnen vertellen waarom je er niets van wilde weten.
Of voelde je je geintimideerd door een telefoonwalvis ?
was het niet je moeder die alleen maar probeerde te vertellen dat er reclame van vodafone op de deurmat lag met je naam erop?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef KlopBoer het volgende:
Gisteren werd ik gebeld door een tut die bij Vodafone werkt.
Zij wou mij een "zeer" interessant aanbieding geven, want ik kon voor 11 euro per maand onbeperkt bellen en smsen.
Hierop antwoordde dat ik geen interesse in had. Vervolgens vraagt die walvisachtig klinkende vrouw aan
mij waarom ik niet op hun "fantastische" aanbieding in wou gaan... Vervolgens hing ik maar gewoon op, want die walvisachtige klinkende vrouw bleef maar zeiken over waarom ik niet in wou gaan op hun aanbieding
Nou heb ik een abonnement bij T-Mobile waar ik tevreden mee ben. Dus vindt ik de hele aanbieding niet boeiend. Bovendien hoor ik veel klachten over Vodafone via vrienden en familie..
Klacht : Waarom willen ze alles van je weten.. en waarom kunnen ze niet luisteren?
Ha! Heb je hem daar even te pakken!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
was het niet je moeder die alleen maar probeerde te vertellen dat er reclame van vodafone op de deurmat lag met je naam erop?
Me moeder zou ik wel herkenen aan de telefoon denk je ook niet?:-)quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
was het niet je moeder die alleen maar probeerde te vertellen dat er reclame van vodafone op de deurmat lag met je naam erop?
neequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:45 schreef KlopBoer het volgende:
[..]
Me moeder zou ik wel herkenen aan de telefoon denk je ook niet?:-)
Oe!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef KlopBoer het volgende:
ik heb jou moeder wel herkend toen ik naar 0906-ouweoma heb gebeld
Je familie en vrienden zijn vast sukkels die niet met moderne technologie kunnen omgaan. Totaal geen problemen met Vodafone. Met KPN het meest stabiele mobiele netwerk van Nederland.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef KlopBoer het volgende:
Ff een vraagje over je sig, mag ik mij wel met een half vermenigvuldigen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:51 schreef Onnoman het volgende:
treurige humor weer hier.. geweldig!![]()
![]()
![]()
Ik heb ook problemen gehad met Vodafuck. Zijn opdringerige lijers die als het contract binnen hebben geen zak voor je doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Je familie en vrienden zijn vast sukkels die niet met moderne technologie kunnen omgaan. Totaal geen problemen met Vodafone. Met KPN het meest stabiele mobiele netwerk van Nederland.
moet je met je 2lingbroer overleggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ff een vraagje over je sig, mag ik mij wel met een half vermenigvuldigen?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef Hetiszover het volgende:
Er was in de begindagen van het interwebs zo'n tegenscript in omloop.
Hoeven ze ook niet. Alleen een stabiele verbinding blijven leveren. En daar heb ik totaal geen problemen mee. Zelfs in de laagste kelder van een groot gebouw heb ik nog goeie ontvangst. Kennissen met andere mobiele providers komen onder een brug vaak al in de problemen met ontvangst. Verder heb ik ook nooit gezeik gehad met administratieve vragen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:54 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen gehad met Vodafuck. Zijn opdringerige lijers die als het contract binnen hebben geen zak voor je doen.
Leuk en aardig maar als ik nog 6 weken extra op mijn telefoon (zonder melding dat het langer gaat duren dan was afgesproken) moet wachten en wel direct mijn abonnement in gaat gaat voor mij te ver, vooral als ze niet de moeite doen om een vervangend toestel te leveren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Hoeven ze ook niet. Alleen een stabiele verbinding blijven leveren. En daar heb ik totaal geen problemen mee. Zelfs in de laagste kelder van een groot gebouw heb ik nog goeie ontvangst. Kennissen met andere mobiele providers komen onder een brug vaak al in de problemen met ontvangst. Verder heb ik ook nooit gezeik gehad met administratieve vragen.
Het enige kriegelige van ze dat ik mee gemaakt heb is dat ze de teveel gestuurde HTC Magic niet willen komen ophalen en mij die willen laten verzenden op mijn kosten, waar ik niet aan begin. Maar dat is hun probleem, niet de mijne. Dat ding blijft hier gewoon liggen totdat ze hem willen afhalen of mij in staat stellen deze kostenloos te verzenden.
Pfft. Kun je ze niet bellen en zeggen dat ik er nog een van ze heb liggen. Die kun je als zij het goed vinden (en schriftelijk bevestigen!) zo meekrijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar als ik nog 6 weken extra op mijn telefoon (zonder melding dat het langer gaat duren dan was afgesproken) moet wachten en wel direct mijn abonnement in gaat gaat voor mij te ver, vooral als ze niet de moeite doen om een vervangend toestel te leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |