Hmm, okay.;pquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee hoor zit geen greintje sarcasme bij. Ik had het alleen niet verwacht. En turk die luistert die naar metalcore nog. Ik ben niet de enige
Haha, wtf? Ik zie er tochbehoorlijk buitenlands uit, hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:40 schreef marcusa het volgende:
ik heb je FoBo gecheckt, ik zou jou nooit voor Turkse hebben aangezien, halfTurkse max..
Ja maar eerder Hindoestaans ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm, okay.;p
[..]
Haha, wtf? Ik zie er tochbehoorlijk buitenlands uit, hoor.
Set me on fire, baby...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha, wtf? Ik zie er tochbehoorlijk buitenlands uit, hoor.
quote:
Hindoestaansquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja maar eerder Hindoestaans ofzo
Harharhar, wat een goede grap marcusa.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef marcusa het volgende:
[..]
Hindoestaanszet je Masker eens af G. Fawkes, het belemmert je zicht..
Hindoestaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef marcusa het volgende:
bovendien iemand Hindoestaans noemen is zowat de grootste belediging..
dat is ook een belediging ja..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef marcusa het volgende:
[..]
dat is ook een belediging ja..
Het was dan ook bedoeld als belediging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het was dan ook bedoeld als belediging.
jij hebt haar weggejaagd door haar uit te maken voor een Hindoestaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef G.Fawkes het volgende:
nu hebben we de enige "vrouw" ook nog uit het topic gejaagd
I calls em as I sees emquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:57 schreef marcusa het volgende:
[..]
jij hebt haar weggejaagd door haar uit te maken voor een Hindoestaan
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waar gaat dit allemaal over, man?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef marcusa het volgende:
[..]
Then you better fix your sight..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |