Eentje waar mijn vader dubbele diensten moest draaien om de tv af te betalen, en mijn moeder geen zin had om de tafel te dekken als we toch niet met z'n allen aten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef Penisbaard het volgende:
Bord op schoot voor de TV? Uit wat voor paupermilieu kom jij?
Luie moeder, het probleem van tegenwoordig is niet de TV, het is gewoon het feit dat vrouwen niet meer doen wat ze horen te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Eentje waar mijn vader dubbele diensten moest draaien om de tv af te betalen, en mijn moeder geen zin had om de tafel te dekken als we toch niet met z'n allen aten.
Ik ken nog geen mensen die tijdens het avond eten hun iPod op houden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef TNA het volgende:
De iPod zorgt er anders voor dat men niet meer met elkaar kan praten.
Wederom vergeten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef Soohr het volgende:
Reactie op klacht numero 1.
Nee, toch niet een reactie op de klacht,
Jij had toch beloofd al je klachten te bundelen in 1 topic?
Waarom ben je daar nu alweer vanaf gestapt?
Ik herken me totaal niet in het door jou geschetste beeld, maar ik ben dan ook leuker dan TV, jij kennelijk niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef Trannellius het volgende:
En het is ook niet zo dat het nou zulke goede programma's zijn die men anders mist. Vrijwel iedereen klaagt erover dat er niks meer is op de Nederlandse tv, maar alsnog zit men massaal om 6 uur met het bord op schoot 2 uur lang dof te staren naar het beeldscherm.
Gastquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:25 schreef Lamon. het volgende:
Ik kijk al 2 jaar geen tv meer, op een enkele uitzondering na.
Aanrader, word je slimmer van, en je leert zelf te denken en meningen te vormen zonder dat ze je in je strot geduwd worden.
Het nieuws staat ook op internet, maar zonder 38 meningen van "experts" er doorheen en achtergrondmuziekjes bij rampen, die 80 keer herhaald worden..
Daar leer je toch niets van, kijk eens hoe je zelf typt! Hier komen alleen programma's waar je echt iets van leert op de TV.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gast![]()
Hoe rielekst is Comedy Central na 1 uur.
Hier in Limburg was het 7 jaar geleden de traditie om de voordeur en achterdeur open te houden voor familie. Als je dit niet wist dan kon je het spreekwoord: "achterom is kermis" ook niet. Helaas kwamen met de tijd de criminelen en sloot iedereen de ramen en deuren. De gezelligheid is ervan af, niemand kletst meer openlijk over problemen, iedereen lost zijn eigen problemen op.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Je mist die ouderwetse gezelligheid he?
Gelukkig niet!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef ManianMan het volgende:
Het spreekwoord: "Achterom is kermis!", is ook niet meer!![]()
Doe ik, als jij belooft topics te lezen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:50 schreef MobileSuit het volgende:
Zou je niet je klachten in 1 topic plaatsen?
Niks, heerlijk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef TGVkopper het volgende:
Tevens -1 voor de SSHU.
Al die nieuwe geile prestigeprojecten van ze hebben vooral zelfstandige woonruimtes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met ouderwets samen zuipen in een smerige gezamenlijke keuken?
Wie wilt nou de problemen en lijdt van andere mensen horen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:40 schreef ManianMan het volgende:De gezelligheid is ervan af, niemand kletst meer openlijk over problemen, iedereen lost zijn eigen problemen op.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:40 schreef ManianMan het volgende:
Helaas kwamen met de tijd de criminelen en sloot iedereen de ramen en deuren.
Uh, dus niet zo gunstig?quote:
Zal ik doen. Excuses voor de onderbreking.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Doe ik, als jij belooft topics te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |