hij zit bij de SNS, de rekening waar t naar toegegaan is is INGquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:27 schreef Mellow_ het volgende:
Bij ING krijg je een melding als je de naam en het nummer niet overeen komen..
Of zit je nou bij de SNS?
je kunt niet laten storneren, dat gaat alleen bij een automatische incasso, dit is zelf overgemaakt, t enige wat je dan kunt doen is hopen dat de ontvanger t terug stort, of dat de bank van de ontvanger wil bemiddelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:30 schreef LasTeR het volgende:
Dat van ING is geen optie voor TS, ze zit bij SNS namelijk. Laat het je bank storneren.
wat staat er dan nu bij t bedrag dat is afgeschreven op je eigen afschrift/online afschriftquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:29 schreef cristel1986 het volgende:
ik heb zelf sns bank ik heb het overgeboekt naar een postbank/ingnummer dus wat je voorstelde om te kijek dat kan ik zel dus niet doen.
ik heb ook al gebeld om t te laten storneren maar dat doen ze dus ook niet.
maarja de naam komt niet overeen met t rekening nummer maar mijn eigenbank wil niks doen.
en ing ook al gebeld. ja die zeggen je eigenbank moet dan een onderzoek in stellen.
daarom wilde ik de gegevens bij het postbanknummer zoeken maar dat schijnt onmogelijk te zijn
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:32 schreef cristel1986 het volgende:
het probleem is dus bij sns dat de naam gewoon blijft staan zoals ik m heb ngevoerd ik kan dus niet kijken waar het nu wel naartoe is gegaan.
Stuur maar naar mij, ik check het wel even voor je.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Of TS pm't het even naar iemand die ING heeft om zo achter de juiste gegevens te komen?
Pfffquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:31 schreef Mellow_ het volgende:
Maargoed, hier staan zováák topics over. Geloof dat het enige wat je bank voor je kan doen is een brief sturen naar degene waar je het aan gestort hebt, met de vraag of ze het terug willen storten. Als ze dat niet doen kan je eigenlijk verder niks doen.
Stuur mij even een PM met het gironummerquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef cristel1986 het volgende:
precies de bank ze dus als de ing geen check uitvoerd of de naam plaats en rekenng ummer kloopen dat ik het geld min of meer kwijt ben.. en sinds ik van iedereen hoor dat ing vrijwel nooit checkt zie ik de bui al hangen daarom wil ik de mensen naar wie ik het geld dan wel heb overgemaakt even een email sturen of bellen. maarja als die gegevens nergens te vinden zijn of niemand die ze wil geven gaat dat dus moeilijk. dus ik baal er nogal van
Tot 200 euro ofzo is er verder niks aan te doen.. Meen ik ooit in een ander topic te hebben gelezen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Pfff
Incassobureautje erop en je hebt je geld zo hoor. Probleem is het adres//naam krijgen.
Je mag niet een foutieve betaling houden, je moet die teruggeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |