quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:57 schreef JDx het volgende:
Pas sinds kort, sinds de rechtzaken tegen thePirateBay e.d. heb ik me verdiept in downloaden en verdomd, dat is best makkelijk via die site, doe alles nu met uTorrent.
Ik hoorde dat MKV bestanden vaak HD zijn, maar bijna geen enkele van die links doet het goed, hij blijft op 0% staan, ligt dat aan mijn downloadprogramma of aan de bestanden zelf, zo ja, waar kan ik wel goede bestanden vinden?
"Oh wacht, ik ben geen mod"quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:59 schreef jslavenburg het volgende:
Downloaden mag hier niet besproken worden, slotje.
Yep, en hopelijk neemt de populariteit snel toe zodat het allemaal beter gaat, maar dat komt vanzelfquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:23 schreef JDx het volgende:
Ok, dus is gewoon omdat ze minder geseed worden zeg maar. Minder populair, dus langzamer.
Thanks
Dat soort dingen moet je ook niet op TPB downloaden, je moet op zoek naar een goeie private tracker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:51 schreef JDx het volgende:
Ja, echt he, want ik heb nu de volledige Resident Evil Trilogie in 720p, echt geweldig! Maar nog geen enkele andere film is me goed gelukt, behalve videoclips.
Wat betekend dat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:17 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je ook niet op TPB downloaden, je moet op zoek naar een goeie private tracker.
http://en.wikipedia.org/wiki/BitTorrent_trackerquote:
Hetzelfde idee als TPB maar dan prive, dus alleen op uitnodiging of met een beperkt aantal gebruikers waarna er een ledenstop is.quote:
Hmmm, maar als niemand van die leden heeft wat je zoekt, kom je niet verderquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hetzelfde idee als TPB maar dan prive, dus alleen op uitnodiging of met een beperkt aantal gebruikers waarna er een ledenstop is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |