De bekendste levende man. Ik kan zo gauw niemand anders bedenken. Misschien Michael Jordan of Muhammed Ali. Of de paus. De bekendste levende vrouw is Madonna denk ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:43 schreef Trannellius het volgende:
Ik durf te betwijfelen dat hij de bekendste man op aarde is.
Of Oprah.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:46 schreef Hetiszover het volgende:
De bekendste levende vrouw is Madonna denk ik.
Volgens mij was Michael Jackson in zijn hoogtepunt toch wel bekender over de hele wereld dan Jordan of Ali.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
De bekendste levende man. Ik kan zo gauw niemand anders bedenken. Misschien Michael Jordan of Muhammed Ali. Of de paus. De bekendste levende vrouw is Madonna denk ik.
Dat denk ik ook, maar de bekendste levende man bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:47 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Volgens mij was Michael Jackson in zijn hoogtepunt toch wel bekender over de hele wereld dan Jordan of Ali.
Ik denk serieus dat de paus bekender is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar de bekendste levende man bedoel ik.
De paus an sich misschien wel, maar ik denk dat relatief weinig mensen weten hoe de paus nu heet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de paus bekender is.
Kardinaal Trannellius Trollus IV.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
De paus an sich misschien wel, maar ik denk dat relatief weinig mensen weten hoe de paus nu heet.
En ik denk dat als je een beetje op het platteland van de VS gaat vragen hoe hun president heet, je nog best kunt lachen.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
De paus an sich misschien wel, maar ik denk dat relatief weinig mensen weten hoe de paus nu heet.
Dat denk ik eigenlijk niet... Ik denk dat Chef Islam bekender is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Levendequote:Op vrijdag 18 september 2009 10:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ok, wie is Chef Islam dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet... Ik denk dat Chef Islam bekender is.
Of de leider van China.
De paus leeft toch nog?quote:
Ik heb 'm nooit kunnen betrappen op tekenen van leven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:59 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
De paus leeft toch nog?
Of heb ik de witte rook gemist?
och ... voordeel daarvan is natuurlijk dat die DJ zijn publiek _niet_ hoeft uit te leggen wie Kanye West isquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:41 schreef Hetiszover het volgende:
Net op Q-music.
"Ook Barack Obama, datis de president van Amerika..."
Net alsof er gepen zijn die dat niet weten. Obama is de bekendste man op aarde :'')
Klacht: DJ's die uit gaan leggen dat Obama de president van Amerika is
quote:
Aha.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar 1,2 miljard moslims waarschijnklijk wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |