Nederland en Belgie zijn wel het toonbeeld van stabiele regeringen? Wij grijpen niet meteen naar de wapens, en Balkenende heeft ook geen priveleger betkostigd door diamanten, maar ook hier is het niet zo briljant de laatste jaren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:10 schreef Penisbaard het volgende:
Afrikanen zijn gewoon slecht in regeren, tijd dat een kolonisator ze weer verteld wat ze moeten doen
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nederland en Belgie zijn wel het toonbeeld van stabiele regeringen? Wij grijpen niet meteen naar de wapens, en Balkenende heeft ook geen priveleger betkostigd door diamanten, maar ook hier is het niet zo briljant de laatste jaren.
GEERT WILDERS BRENGT DE VERANDERING OVER 1.5 JAAR!!!! LET OP MIJN WOORDEN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nederland en Belgie zijn wel het toonbeeld van stabiele regeringen? Wij grijpen niet meteen naar de wapens, en Balkenende heeft ook geen priveleger betkostigd door diamanten, maar ook hier is het niet zo briljant de laatste jaren.
Zo erg zou ik het niet eens vinden als zijn partij (of die vane en ander) daadwerkelijk echt groot zou worden. Dan word er weer eens wat egdaan ipv dat oeverloze geouwehoerquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
GEERT WILDERS BRENGT DE VERANDERING OVER 1.5 JAAR!!!! LET OP MIJN WOORDEN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zo erg zou ik het niet eens vinden als zijn partij (of die vane en ander) daadwerkelijk echt groot zou worden. Dan word er weer eens wat egdaan ipv dat oeverloze geouwehoer
Troll, iedereen weet dat een nieuw paars kabinet als enige ons land nog kan reddenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zo erg zou ik het niet eens vinden als zijn partij (of die vane en ander) daadwerkelijk echt groot zou worden. Dan word er weer eens wat egdaan ipv dat oeverloze geouwehoer
En dit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:10 schreef Penisbaard het volgende:
Afrikanen zijn gewoon slecht in regeren, tijd dat een kolonisator ze weer verteld wat ze moeten doen
Heb ik eindelijk een excuus om ergens politiek asiel aan te vragen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
GEERT WILDERS BRENGT DE VERANDERING OVER 1.5 JAAR!!!! LET OP MIJN WOORDEN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, serieus geen getroll. Als Wilders partij nu de grootste wordt, wordt er daadwerkelijk iets gedaan in het land (+punt) met regels waar ik het niet mee eens ben (-punt) waardoor het land verneukt wordt zodat het duidelijk wordt dat democratie niet werkt en we dus weer overstappen op een andere regeringsvorm (bij voorkeur geregeerd door de katholieke kerk (+punt)).quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Troll, iedereen weet dat een nieuw paars kabinet als enige ons land nog kan redden
Sorry, ik zat fout. Het is inderdaad tijd dat de Aartsbisschop van Utrecht ons land gaat regerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, serieus geen getroll. Als Wilders partij nu de grootste wordt, wordt er daadwerkelijk iets gedaan in het land (+punt) met regels waar ik het niet mee eens ben (-punt) waardoor het land verneukt wordt zodat het duidelijk wordt dat democratie niet werkt en we dus weer overstappen op een andere regeringsvorm (bij voorkeur geregeerd door de katholieke kerk (+punt)).
Nee, die wordt aangesteld door slechts 1 persoon (de paus) dus dat is niet goed genoeg. We kunnen ons beter laten regeren door de paus zelf, want die wordt wel gekozen uit een groep wijze mannen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sorry, ik zat fout. Het is inderdaad tijd dat de Aartsbisschop van Utrecht ons land gaat regeren
Maar de paus is al de grote fuhrer van Vaticaanstad, is het technisch gezien wel mogelijk om twee staten te regeren?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, die wordt aangesteld door slechts 1 persoon (de paus) dus dat is niet goed genoeg. We kunnen ons beter laten regeren door de paus zelf, want die wordt wel gekozen uit een groep wijze mannen.
Het is niet zo dat gebouwen niet verplaatst kunnen worden. Volgens mij kan de binnenstad van Utrecht er prima plat gelegd voor worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar de paus is al de grote fuhrer van Vaticaanstad, is het technisch gezien wel mogelijk om twee staten te regeren?
Ah, ik snap het. We heffen Vaticaanstad op en maken Nederland de nieuwe pauselijke staat. Uiteraard met een leger stoere kruisvaardersquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is niet zo dat gebouwen niet verplaatst kunnen worden. Volgens mij kan de binnenstad van Utrecht er prima plat gelegd voor worden.
Zijn we ook meteen van de rancune Amsterdam-Rotterdam af. Utrecht wordt dan het belangrijkst.
En als Utrecht niet wilt, dan is Hoofddorp ook beschikbaar.
Door dat oeverloze geouwehoer zijn we zo stabiel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nu enkel de bijbel nog herschrijven en zorgen dat Emmercompascuum het eigenlijke Jeruzalem voor de katholieken is. Zijn wij weer wat toerisme rijker, en van dat geemmer rond een hoop zand af.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ah, ik snap het. We heffen Vaticaanstad op en maken Nederland de nieuwe pauselijke staat. Uiteraard met een leger stoere kruisvaarders
Ik ben het ermee eens dat een idee weldoordacht moet zijn. Maar dit kabinet weet dat begrip net even iets te ver op te rekken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Door dat oeverloze geouwehoer zijn we zo stabiel.
Liever oeverloos ouwehoeren dan iedere 4 jaar een compleet andere kant op gaan.
Joh, laat die gasten toch lekker ouwehoeren, het houdt ze van de straat, anders gingen ze toch maar tegen brave burgers lopen oreren terwijl die betreffende brave burgers hun zaterdagmiddagboodschapjes doen. Ik vind het wel een veilig idee dat die gasten de hele week opgesloten zitten in de tweede kamer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat een idee weldoordacht moet zijn. Maar dit kabinet weet dat begrip net even iets te ver op te rekken.
Wij sluiten onze ogen ten minste niet voor de problematiek in dit land. Met je oogkleppenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:50 schreef TNA het volgende:
Een topic dat uitloopt op een dialoog tussen Trannellius en Penisbaard heeft de volledige potentie om geheel te falen. Slotje gewenst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |