Wat moet jij nog met je organen wanneer je dood bent?quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Overtuig mij eens om donor te worden.
Voor zover ik er uitkwam vind ik t allemaal maar een enge bedoeningquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
L'age d'or, in Leiden leeft het nog best..
Maar als ik mijn organen bij een dood door ouderdom wil afgeven, moet ik in het ziekenhuis sterven. Daar heb ik ook geen trek in.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat moet jij nog met je organen wanneer je dood bent?
Whehe k geloof je wel. Maar 'gelul' vind k gewoon een tof antwoord.quote:
Emimich.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe k geloof je wel. Maar 'gelul' vind k gewoon een tof antwoord.
Uit IQM's sig volgens mij
Ik ben geen donor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HEBBEN JULLIE DAT AL GEDAAN?
En zijn jullie al donor geworden?
Deed ik ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:42 schreef Siniti het volgende:
Ik haalde trap 13.5 bij de coopertest
En er was een gast in mijn klas die hem helemaal uitrende
Ik heb het formulier nog steeds hier liggen, terwijl ik ooit dacht dat ik het al opgestuurd had, wel helemaal ingevuld, maar heb ondanks het niet sturen al wel aangegeven aan familie dat het mag van mij..quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HEBBEN JULLIE DAT AL GEDAAN?
En zijn jullie al donor geworden?
T kan ook via het internet he.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het formulier nog steeds hier liggen, terwijl ik ooit dacht dat ik het al opgestuurd had, wel helemaal ingevuld, maar heb ondanks het niet sturen al wel aangegeven aan familie dat het mag van mij..
Heb je wel eens de film 7 Pounds gezien, na zoiets, wil ik hem toch weer opsturen...
Ik wil wel donor zijn eigenlijk.
'
Ik zou het eigenlijk ook niet eens zo erg vinden, als iedereen het automatisch zou zijn, tenzij ze bezwaar maken....dat zouden ze best mogen invoeren.
Daarom.quote:
Jaren geleden, dat wel.quote:
Iets met een trap en snel beneden.quote:
De meeste groeperingen zijn eng, ik hou meer van individuele gewetensdrang, en dat wel met elkaar delen, maar niet in een genootschap of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor zover ik er uitkwam vind ik t allemaal maar een enge bedoening
Nek breken en je organen inleveren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met een trap en snel beneden.
Uh, als je je nek breekt ben je niet per se dood.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nek breken en je organen inleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |