Oh, toch wel.quote:
Jeetje, dat zijn dan al 4 verschillende eindes..quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
Wacht dees is met baby zelfmoord
Hoeveel eindes zijn er wel niet
Oh, die niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
Dat vind ik de meest heftige, die heb ik ook het eerst gezien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
quote:
Deze is idd heftig! En t mooist.. Nja meest toepasselijk ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat vind ik de meest heftige, die heb ik ook het eerst gezien.
quote:
Rewind selecta!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
sssssenooooob ...ym ni dna doolb ym ni sssssssekaaaaaaaahs eht tog ev'I
Hij staat bij mij ook zeer hoog in het vaandelquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Hey dat is mijn lievelingsfilm.
Eindes kunnen een film maken en breken omdat het het laatste is wat je meeneemt. Een paar van mijn favoriete film-eindes:quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze is idd heftig! En t mooist.. Nja meest toepasselijk ofzo
Maar ik had alleen dat einde met t Oasis nr. maar gezien
Maar die vind ik alsnog beter dan die andere 2
En om die reden kan ik het einde met t nr. van Oasis óók nog wel waarderen..quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eindes kunnen een film maken en breken omdat het het laatste is wat je meeneemt. Een paar van mijn favoriete film-eindes:
Nope, maar ik heb TBE wel gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
Alleen werkt zo'n einde niet zonder de film te hebben gezien
The Truman Show ken ik en die was tof.
Beste einde ooit vind ik toch Planet Of The Apes.
Vriendin van me ook, dat was een dolle avond van haren vasthouden en emmers onder hoofden schuiven.quote:
quote:
Maar ik kots niet!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vriendin van me ook, dat was een dolle avond van haren vasthouden en emmers onder hoofden schuiven.
Whaha ohh bahbahquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vriendin van me ook, dat was een dolle avond van haren vasthouden en emmers onder hoofden schuiven.
Die speelde ik aan het begin van de avond nog!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu is t tijd voor een lekker deuntje
EUHMM HALLOOOOO wie is er hier nou blauwquote:
Ach ik kan daar wel goed tegen.quote:
Je lokt me alleen maar uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EUHMM HALLOOOOO wie is er hier nou blauwik weet het beter.
(..)
Ohhh.. Bedoel je nou dat je t zelf speelde?quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die speelde ik aan het begin van de avond nog!
Net als
Uiteraard!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhh.. Bedoel je nou dat je t zelf speelde?
Sorry mijn hersens werken een beetje traag vandaag
Yann Tiersen
Die wil ik ook kunnen spelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die speelde ik aan het begin van de avond nog!
Net als
Ik heb net een broodje knakworst gegeten, kankerlekker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je lokt me alleen maar uit.
Ik zit te twijfelen om naar de piet patat te gaan.
Da's mooi!! Dan vind je dit ook wel mooi, denk ik:quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu is t tijd voor een lekker deuntje
Oi oi oi.. Ik wil t horen Zh..quote:
Ik luister nu die bovenste..quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's mooi!! Dan vind je dit ook wel mooi, denk ik:
Die is niet zo heul moeilijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die wil ik ook kunnen spelen!
Ik kan nog maar 1,40 euro vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje knakworst gegeten, kankerlekker.
En nu ga ik slapenkusjes!
Dan moet je maar hier komen (hihi, hij zij...)quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oi oi oi.. Ik wil t horen Zh..
Ik ben verzot (jaja woordkeuze) op pianospel
Dan droom ik helemaal weg
Kun je deze ook?
Nou, je maakt t wel heel verleidelijk nu idd..quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die is niet zo heul moeilijk.
[..]
Ik kan nog maar 1,40 euro vinden.
Welterusten.
[..]
Dan moet je maar hier komen (hihi, hij zij...)
En nee.
Gezellig toch.. Het is dan ook vrijdag.. Mag bestquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:48 schreef jitzzzze het volgende:
druk hier, op dit achterlijke tijdstip
Jeuj!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, je maakt t wel heel verleidelijk nu idd..
Ik kom graag bij mensen die piano kunnen spelen
Wie weet ooit eens
Als ik centjes had (en dichter in de buurt woonde)quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jeuj!
Kan iemand mij geld sturen? Ik heb geen zin om eerst te moeten pinnen vppr ik eten kan halen.
inmiddels wel ja. Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezellig toch.. Het is dan ook vrijdag.. Mag best
quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
inmiddels wel ja. Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik speel een soort van gitaar.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:51 schreef Dqod het volgende:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die piano (of akoestische gitaar) spelen?
Als ik ja hoor ga ik jaloers worden maar goed
Jeez, wat doe je zo lang al wakker danquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ben al een goede 21 uur wakker, weet t allemaal niet meer zo goed
Welke soort?quote:
van 9 tot 5 college en vanaf 9 uur weer werken. Moet nog zeker 2 uur voordat ik kan slapen. En dat 2 uur slapen en weer collegequote:Op vrijdag 18 september 2009 02:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeez, wat doe je zo lang al wakker dan
Je moet wel aan je rust denken natuurlijk
*Ik klink echt als een moedertje geloof ik*
P.s Waarom ruik ik in godsnaam Djarum kruidnagel sigaretten![]()
Ik kan een beetje piano spelen, met nadruk op een beetje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:51 schreef Dqod het volgende:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die piano (of akoestische gitaar) spelen?
Als ik ja hoor ga ik jaloers worden maar goed
Jeetje da's ja nie gezond mien kearlquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van 9 tot 5 college en vanaf 9 uur weer werken. Moet nog zeker 2 uur voordat ik kan slapen. En dat 2 uur slapen en weer college
Haha ok okquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan een beetje piano spelen, met nadruk op een beetje.
Ik heb mijn Roland E-nogwat ooit aan iemand weggegeven, en nu doe ik het niet meer, maar erg goed was ik toch al niet.
gezond is inderdaad anders. Ik snak echt naar een pilsjequote:Op vrijdag 18 september 2009 02:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje da's ja nie gezond mien kearl
Ik leef met je mee!!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:02 schreef jitzzzze het volgende:
maar wel leuk uitzicht in de trein en ik heb autodrop!
dronken 16 jarigen die michael jackson keihard aan t luisteren zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
s'nachts in de trein is mooi!
En autodrop
* Dqod passed een biertje
Lolzzquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dronken 16 jarigen die michael jackson keihard aan t luisteren zijn
Ghehehe dan moet je m ff vragenquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:09 schreef jitzzzze het volgende:
alleen mag die conducteur-vogel de kachel wel aan doen. T is stervenskoud hier
en zo'n boerenvlegel die erbij probeert te horen door stoer te doen met dolby surround op z'n mobieltjequote:
Iedereen hier die t kan ga ik ooit eens ontvoeren en dan dwing ik jullie allemaal om voorquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:12 schreef Maisnon het volgende:
Akoestische gitaar check
Ik had net een stukje geimproviseer en ik had waarschijnlijk een vlaag van inspiratie want het klonk mooien een beetje oosters vanwege de scale waarin ik perongeluk terecht kwam
hij zal t zelf toch godver ook wel koud hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ghehehe dan moet je m ff vragen
Maar wat is dat voor n domme trein dan..
Ik zit altijd lekker warm als ik moet reizen
Oh goshquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en zo'n boerenvlegel die erbij probeert te horen door stoer te doen met dolby surround op z'n mobieltje
Laptopmicrofoon is waardeloos.quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iedereen hier die t kan ga ik ooit eens ontvoeren en dan dwing ik jullie allemaal om voor
mij te spelen!
Wanneer ga je dát eens doen op je livestream Maisnon?
ik heb ook geen idee hoe zoiets werkt. Ik thuis zelf zo'n apparaat en daar kan maar weinig aan tippen en een mobieltje al helemaal nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
Dolby surround op je mobielkan je die als een soort transformer uit elkaar halen en rondom je neerzetten
Ohhh da's cool!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laptopmicrofoon is waardeloos.
Maar ik wil wel even wat opnemen
Ik blijf wel anoniem als ik ben dus mn stem zul je niet horen
straks wordt jij ook ontmaskerd als manquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laptopmicrofoon is waardeloos.
Maar ik wil wel even wat opnemen
Ik blijf wel anoniem als ik ben dus mn stem zul je niet horen
*Proest en verslik*quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
straks wordt jij ook ontmaskerd als man
quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
straks wordt jij ook ontmaskerd als man
misschien ben je dat ook en doe je je hier voor als 20 jarige, eeuh, meisje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik ben gewoon een ouwe viespeuk.
Misschien voel ik me van binnen gewoon wel een behaarde rochelkoning van 46
dat zei kb ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
Tsja, er zit vast wel meer achter mij dan zo op het eerste oog, maar niks wat voor hier belangrijk isik ben in ieder geval wel mezelf en wel de persoon in mn fotoboek
True that!quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
na de recente ontmaskeringen verbaas ik me nergens meer over
Maar je bent wel een ouwe viespeuk zeg je net zelfquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
Tsja, er zit vast wel meer achter mij dan zo op het eerste oog, maar niks wat voor hier belangrijk isik ben in ieder geval wel mezelf en wel de persoon in mn fotoboek
Nee, maar ik ga t ninja-youtubenquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:28 schreef Maisnon het volgende:
ik zal even heel kort iets gitaren + bonus hidden instrument haha
Hoop dat je beirut kent
Dus dat.. Slome krengenquote:
Voor het treinen bedoel je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wel leuk dat ik nog steeds betaald word
jazeker, ik krijg betaald tot ik thuis ben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor het treinen bedoel je?
Dat is wel fijn dan idd! Zo'n *******kaartje is al duur zat
Whahaha dat is wel n strakke actiequote:Op vrijdag 18 september 2009 03:35 schreef jitzzzze het volgende:
jezus, de conducteur is met z'n goede been uit bed gestapt. Schreeuwd ineens keihard door de speakers 'goedemorgen of goedenacht, u mag kiezen'
De hele coupe schrikt wakker en zit figuurlijk tegen het plafond aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |