quote:Waarop?
Op vrijdag 10 mei 2002 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Allemaal jaloers...
voetballen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
waar heeft die leren voetballen ???
Fortuna Sittard
Er zijn nogal wat clubs die centrale middenvelders zoeken of willen ruilen. Dus we zullen zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef gras het volgende:
De transferperiode duurt nog even. Niet te vroeg juichen!
LOL, mocht ie willen nu !quote:Op maandag 22 april 2002 20:59 schreef tong80 het volgende:
...ik hoop dat ie naar Arsenal gaat.
Het wordt dan zeker een wereldster.
Wat dacht je van smullen van zijn frustratiequote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:17 schreef pascalheister het volgende:
En nog steeds geen nieuwe club voor von Bommel, Dus we kunnen dit seizoen weer van zijn kwaliteiten smullen
Na de CL-voorronde ja.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik denk dat v.Bommel alsnog na Dortmund gaat.
heerlijk gooi het eruitquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
![]()
![]()
Het duurde maar 1 samenvatting van psv, toen ik alweer wist waarom ik zo'n hekel heb aan mark van bommel. Dat eeuwige gejank van hem. Een overduidelijke en belachelijke overtreding van Alex, waar hij terecht geel voor krijgt, en wat moet bommel weer doen, ja hoor, lopen janken bij de scheidsrechter. En de manier waaropGelukkig kreeg hij toen ook een gele kaart.
Hopelijk zit ie nog een jaar vast aan psv, krijgt ie een hoop gele kaarten voor dit soort dingen en kan ie volgend seizoen naar een club als Bolton of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |