abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 mei 2002 @ 14:59:50 #51
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4137872
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Allemaal jaloers...
Waarop?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_19241411
gaat iig niet naar Aston Villa,O'Leary heeft geen geld beschikbaar om hem te kopen
pi_19241851
da's nog eens een flinke kick 740 dagen na de laatste post een topic weer leven inblazen

Maar hoe kom je daar zo bij? Het laatste dat ik las is dat er een redelijke som geld is om spelers aan te trekken. Het zou er met die som een beetje van af hangen hoeveel spelers en wie precies of het allemaal haalbaar zou zijn
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_19242784
waar heeft die leren voetballen ???

Fortuna Sittard
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:39:56 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19242797
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
waar heeft die leren voetballen ???

Fortuna Sittard
voetballen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_19242877
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:39 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

voetballen?
pi_19242898
het is in ieder geval geen Trefbal !
pi_19286456
bron:
Villa abandon Van Bommel interest

David O'Leary has been forced to abandon his interest in the PSV Eindhoven midfielder Mark Van Bommel due to a lack of cash.

O'Leary would love to add the highly-rated Van Bommel to his squad as he seeks to rebuild the senior playing staff at Villa Park this summer.

Van Bommel has been linked with both Villa and their Premiership rivals Tottenham for most of the year.

But O'Leary only has limited funds and wants to bring in six new players this summer.

Only a sudden injection of cash can apparently save O'Leary's interest in Van Bommel from ending in disappointment.

He said: "I have the money to buy Mark Van Bommel. But I could not afford anyone else if I did that. I have to sign six players so I can't go for that quality.

"The money I have been given would bring in one quality player but what we have got to do after releasing 14 players this season is to bring in six to fill the gaps to take us back to a squad of 18.

"We have to stock up on limited money and you can only spend what you are told to spend.
pi_20531083
En nog steeds geen nieuwe club voor von Bommel, Dus we kunnen dit seizoen weer van zijn kwaliteiten smullen
pi_20531176
De transferperiode duurt nog even. Niet te vroeg juichen!
pi_20531290
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef gras het volgende:
De transferperiode duurt nog even. Niet te vroeg juichen!
Er zijn nogal wat clubs die centrale middenvelders zoeken of willen ruilen. Dus we zullen zien.
pi_20531357
In 20 dagen kan nog veel gebeuren. Denk wel dat hij nog een cluppie vind in Duitsland of Engeland.
pi_20531562
Als ze een mooie zak met geld afleveren mag hij weg, maar liever zie ik hem nog een jaar naast Cocu spelen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20531580
Ik zie liever Vogel naast Cocu.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20531595
gegarandeerd 85% balbezit
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20531621
Overigens, jij meldde dat Cocu de beste passer was, echter waren bijna al zijn passes op het EK breed of terug, over zeer korte afstand. Ik bedoel maar.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juli 2004 @ 17:23:42 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_20533462
Jammer voor van Bommel. wordt weer een jaartje aankloten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:48:05 #68
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20534000
quote:
Op maandag 22 april 2002 20:59 schreef tong80 het volgende:
...ik hoop dat ie naar Arsenal gaat.
Het wordt dan zeker een wereldster.
LOL, mocht ie willen nu !

Als ik eerlijk ben vond ik hem vroeger beter, hij is ook steeds zwakker en gefrustreerder gaan spelen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20982952

Het duurde maar 1 samenvatting van psv, toen ik alweer wist waarom ik zo'n hekel heb aan mark van bommel. Dat eeuwige gejank van hem. Een overduidelijke en belachelijke overtreding van Alex, waar hij terecht geel voor krijgt, en wat moet bommel weer doen, ja hoor, lopen janken bij de scheidsrechter. En de manier waarop Gelukkig kreeg hij toen ook een gele kaart.

Hopelijk zit ie nog een jaar vast aan psv, krijgt ie een hoop gele kaarten voor dit soort dingen en kan ie volgend seizoen naar een club als Bolton of iets dergelijks.
pi_20992145
ik denk dat v.Bommel alsnog na Dortmund gaat.
  zondag 1 augustus 2004 @ 16:15:15 #71
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20992250
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:17 schreef pascalheister het volgende:
En nog steeds geen nieuwe club voor von Bommel, Dus we kunnen dit seizoen weer van zijn kwaliteiten smullen
Wat dacht je van smullen van zijn frustratie

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20992426
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik denk dat v.Bommel alsnog na Dortmund gaat.
Na de CL-voorronde ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_20995234
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Na de CL-voorronde ja.
pi_20995640
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het duurde maar 1 samenvatting van psv, toen ik alweer wist waarom ik zo'n hekel heb aan mark van bommel. Dat eeuwige gejank van hem. Een overduidelijke en belachelijke overtreding van Alex, waar hij terecht geel voor krijgt, en wat moet bommel weer doen, ja hoor, lopen janken bij de scheidsrechter. En de manier waarop Gelukkig kreeg hij toen ook een gele kaart.

Hopelijk zit ie nog een jaar vast aan psv, krijgt ie een hoop gele kaarten voor dit soort dingen en kan ie volgend seizoen naar een club als Bolton of iets dergelijks.
heerlijk gooi het eruit

held van bommel
pi_20995859
Ik ben benieuwd hoe coachje Marco met Van Bommel zal omgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')