quote:Ik vraag me af of je dat volgend jaar nog steeds zegt wanneer Feyenoord de UEFA Cup wint, en het daarop volgende jaar geen CL speelt.
Op dinsdag 23 april 2002 08:09 schreef Censere het volgende:
Bovendien moet dat gezeur om het drukke schema eens afgelopen zijn. Het zijn professionals of het zijn het niet. Als je dan niet af en toe twee partijtjes per week kan spelen met zo'n brede selectie, en dat als reden gaat geven dat men niet presteert...
Ajax deed precies hetzelfde in '94/'95 en '95/'96 met een druk schema.
quote:Ik ben het (en dit staat overigens geheel los van m'n ajakkus haat) 100% met hem eens.
Op maandag 22 april 2002 21:26 schreef The_Coach het volgende:Daarnaast is die nog eens heel erg arrogant.
vrager "kun je leven met dat Ajax kampioen wordt"
Bommel "Nee wij en F'noord zijn veel beter"
quote:Des te beter dat jullie nu gewoon 4 punten achterstaan
Op dinsdag 23 april 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik ben het (en dit staat overigens geheel los van m'n ajakkus haat) 100% met hem eens.
quote:Nou dat als Psv er volgend jaar 2 versterkingen bij krijgt dat ze dan iedereen van de mat spelen.
Op maandag 22 april 2002 22:27 schreef Paige het volgende:[..]
Wat was het commentaar van Johan Derksen hierop? (of die andere bijna kale vent..)
Het schijnt dat het geld in het buitenland op is en dat men wacht tot de giganten (Man U, Real) met geld gaan smijten zodat clubs als Arsenal weer kunnen gaan shoppen bij PSV enz enz.
Pistol Pete
quote:ONZIN
Op woensdag 24 april 2002 08:37 schreef KELDER het volgende:
PSV en Feyenoord ZIJN ook beter als Ajax
en ik als psv'er ben zeer blij met het feit dat er nog steeds geen grote belangstelling voor mark is vanuit het buitenland, zulke voetballers moet je koesteren zolang ze in nederland spelen
De dit seizoen gespeelde wedstrijden zeggen wat anders en feiten zijn feiten ipv een hoop geneuzel en gewauwel
code:26-08-2001 Feyenoord - Ajax 1-2
03-03-2002 Ajax - Feyenoord 1-1
25-11-2001 Ajax - PSV 1-3
24-03-2002 PSV - Ajax 1-1
10-04-2002 Ajax - PSV 3-0
MARK VAN BOMMEL BREEK JE BEEN!
quote:[offtopic]Hey keldertje, als jullie zo beter zijn, waarom worden jullie geen kampioen dan?
Op woensdag 24 april 2002 08:37 schreef KELDER het volgende:
PSV en Feyenoord ZIJN ook beter als Ajax
en ik als psv'er ben zeer blij met het feit dat er nog steeds geen grote belangstelling voor mark is vanuit het buitenland, zulke voetballers moet je koesteren zolang ze in nederland spelen
Ajax heeft tot nu toe meer punten gehaald. Waarop baseer je dan dat de anderen beter zijn. Dat kan alleen op subjectieve gronden aangezien het enige meetmiddel de positie op de ranglijst is.
Daarnaast heeft feyenoord weer slechts 1 schamel puntje gehaald tegen ajax en heeft ajax psv mooi opzij gezet met 3-0 in de beker, dus waar jij je meningen op baseerd is mij een raadsel.[/offtopic]
Van Bommel is een goeie voetballer, maar daarnaast ook een ontzettend smerig mannetje. Smerige overtredingen en constant zeiken voor kaarten.
Laat hem maar snel vertrekken.
Van de huidige basis hebben alleen hij, Ooijer en Waterreus echt een winnaarsmentaliteit. Als het erop aankomt geven jongens als Gakhokidze, Ramzi, Bouma, de Jong en Bruggink niet thuis. In een beter en sterker elftal zal hij pas echt goed uit de verf komen.
quote:
Op vrijdag 03 mei 2002 11:55 schreef J-Will het volgende:
Niet fucken met van Bommel die kerel is wel ff de beste middelvelder van Nederland.
hangde af van vieira, als hij bij arsenal blijft dan neemt real van bommel
en als vieira naar real gaat dan gaat bommel naar arsenal
heb ik toch ergen gelezen
De voetbaltoekomst van Mark van Bommel ligt vrijwel zeker bij FC Barcelona. De transfer van de limburger is gekoppeld aan de komst van trainer Louis van Gaal, met wie de Catalaanse club inmiddels een principe-accoord heeft bereikt over een tweejarig contract.
Van Bommel moet de eerste belangrijke versterking worden voor FC Barcelona. Van Gaal is zeer gecharmeerd van de kwaliteiten van Mark van Bommel.
PSV ging er na de winterstop van uit dat het storm zou lopen voor de ex-fortunees, maar behalve Lazio Roma, dat in financiele problemen verkeert, heeft zich niemand meer gemeldt. Lazio heeft nog wel naar de transfersom geinformeerd, maar heeft daarna niks meer van zich laten horen.
quote:Bron??????????? Want kan het me niet voorstellen
Op vrijdag 10 mei 2002 12:55 schreef Duiveltja het volgende:
Van Bommel met Van Gaal naar Barca
De voetbaltoekomst van Mark van Bommel ligt vrijwel zeker bij FC Barcelona. De transfer van de limburger is gekoppeld aan de komst van trainer Louis van Gaal, met wie de Catalaanse club inmiddels een principe-accoord heeft bereikt over een tweejarig contract.
Van Bommel moet de eerste belangrijke versterking worden voor FC Barcelona. Van Gaal is zeer gecharmeerd van de kwaliteiten van Mark van Bommel.
PSV ging er na de winterstop van uit dat het storm zou lopen voor de ex-fortunees, maar behalve Lazio Roma, dat in financiele problemen verkeert, heeft zich niemand meer gemeldt. Lazio heeft nog wel naar de transfersom geinformeerd, maar heeft daarna niks meer van zich laten horen.
bron: http://www.voetbalonline.nl/perskamer.htm
quote:
Van Gaal wil Van Bommel bij BarcelonaBARCELONA, 10 mei 2002 01:37 - Wanneer Louis van Gaal de nieuwe trainer wordt van Barcelona is
het volgens het dagblad Sport vrijwel zeker dat hij Marc van Bommel als eerste aankoop zal presenteren. De PSV'er is donderdag al groot afgebeeld op de voorpagina van het sportdagblad. Hij zou een van de weinige Nederlanders zijn op wie Van Gaal rekent bij zijn tweede verblijf bij de Catalaanse topclub. Frank de Boer, Cocu en Overmars mogen blijven. Daarbij is volgens het andere dagblad El Mundo Deportivo Jerrel Hasselbaink een van de kandidaten om Kluivert op te volgen. Kluivert en Rivaldo mogen zoals we al eerder melden vertrekken.
quote:Allemaal geruchten niet te vroeg juichen
Op vrijdag 10 mei 2002 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Gelukkig! Vertrekt die Von Bommel eindelijk uit Nederland!
quote:Idd! Ik vind hem ook meer een type voor Engeland eerlijk gezegd!
Op vrijdag 10 mei 2002 14:10 schreef CAZZO het volgende:Allemaal geruchten niet te vroeg juichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |