is dat met een groep?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
eindproject voor school is toch iets belangrijker dan kermis
dat dacht ikquote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef Trevland het volgende:
Is tenmiste nog eens een TT die ik met de zatte kop begrijp
Hier helaas wel. Normaal zie je niet zoveel, maar op vrijdagavond, en als er een hiphop/rap evenement is komen ze met zijn allen tevoorschijn...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn er hier niet zo veel.
met z'n 2en en we liggen al achter op schema dus we moeten er hard tegen aan(wil snel met school klaar zijn heb het zin er wel een beetje af)quote:
Ik begrijp er niks van?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef Trevland het volgende:
Is tenmiste nog eens een TT die ik met de zatte kop begrijp
De kermis... mij niet gezien... veel te duur tegenwoordig.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier helaas wel. Normaal zie je niet zoveel, maar op vrijdagavond, en als er een hiphop/rap evenement is komen ze met zijn allen tevoorschijn...
Hier valt het nog mee, Tussen de ¤2 en de ¤2,50 per ritquote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De kermis... mij niet gezien... veel te duur tegenwoordig.
Wij komen uit de verkeerde kant van het land om dat te begrijpenquote:
jupquote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij komen uit de verkeerde kant van het land om dat te begrijpen
dat is dan wel kut ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
met z'n 2en en we liggen al achter op schema dus we moeten er hard tegen aan(wil snel met school klaar zijn heb het zin er wel een beetje af)
Heb op school ook wel eens dat ze zeggen van wat zeg je en ik dan moet gaan nadenken hoe ik het in ABN moet zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij komen uit de verkeerde kant van het land om dat te begrijpen
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef 8108139dpths het volgende:
Ben in 2004 naar ik meen voor het laatst naar de kermis geweest, in Amsterdam... ben daar toen kotsmisselijk van thuisgekomen... blijkbaar was al dat schudden niet zo goed voor mijn maag na een avondje stappen...
zinnen in het ABN uitspreken waar brabanders bij zijn is ook geen succes. dat is eerst een minuut nadenken over hoe je de zin precies moet zeggenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb op school ook wel eens dat ze zeggen van wat zeg je en ik dan moet gaan nadenken hoe ik het in ABN moet zeggen.
Dat zijn nog nette prijzenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier hebben we ook een heel seizoen aan tentfeesten met kermis. bier kost tussen de 1.50 en 2.00 euro.
Geen last van, de meeste mensen kennen het 'dialect' van hier wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb op school ook wel eens dat ze zeggen van wat zeg je en ik dan moet gaan nadenken hoe ik het in ABN moet zeggen.
joah, bij elke tent waar het bier boven de 2 euro komt, begin ik ook te zeikenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zijn nog nette prijzen[ afbeelding ]
ik ken de op als:quote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef Ezechielk het volgende:
Wacht, kotsen en doorzuipen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |