nee, zo zielig is 't nog net nietquote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Is dat een soort LARP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:17 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken een meisje die daarheen gaat en zij is echt bloedmooi alleen ze zag me niet staan vorig jaar maar maakt niet uit ik ben er al overheengeen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga morgen wel proberen om een heet geek meisje te scoren
"Those unforgettable days, for them I live"
Als ik er toch benquote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Desunoto het volgende:
Ga je foto's maken?
Denk dat hij zich wel 'normaal' voelt en klaagt over de vage figuren daar die daarmee de gemiddelde anime kijker, en hem dus, een slecht beeld geven.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
dus jij klaagt en zeikt over Abunai maar gaat er wel zelf heen ? Wat een hypocrisie van de bovenste plank weer
Ik vind t wel leuk daar hoor, alleen ongeveer bij 80% denk ik doe toch ff normaal, mjah als die normaal deden was abunai niet zo leuk geweestquote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
dus jij klaagt en zeikt over Abunai maar gaat er wel zelf heen ? Wat een hypocrisie van de bovenste plank weer
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even het beeld te schetsen wat je te zien krijgt op zo'n event
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:17 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken een meisje die daarheen gaat en zij is echt bloedmooi alleen ze zag me niet staan vorig jaar maar maakt niet uit ik ben er al overheenVerhaal van je levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
herkenbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:43 schreef koffiegast het volgende:
ik vind anime kijke op zijn tijd wel leuk, als het beetje van intellectueel nivo is (niet zoiets als lucky star.. bleh)
maar wat ik altijd zie van die conferenties is 90% dat te idioot voor woorde doet en dat je gewoon afvraagt waar de nog beetje normale mensen rondlopen
bij 't conferentiecentrum in de buurt van zwolle centraal, ze zijn niet te missen wanneer je er rond een uur of 4 bent. Voor 16eu zeker leuk om een dagje aapjes te kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
In Zwolle? Waar? IJsselhallen? Dan ga ik ook. Kapotlachen voor een lage prijs is iets wat ik niet graag oversla.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |