abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72860414
morgen is 't weer zover, de dag is gekomen dat 100en nerds, geeks en andere levenlozen zich gaan verzamelen om hun favoriete tekenfilm figuur na te mogen doen en allemaal slechte japanse kreten te schreeuwen. De dag dat zwolle wordt overstroomd door mensen in vage pakjes, dikke mensen met te weinig kleding maar vooral veel lelijke vrouwen welke geilen op getekende mannetjes welke 't aan het doen zijn met andere getekende mannetjes.

Nee, dit alles maakt mij niet echt blij, al die foto's van die zielige mensen, de verhalen maar vooral de associaties die mensen gaan leggen met anime. Het zorgvuldig door mij opgebouwde beeld bij mensen in 1 keer weg omdat ze foto's zien van al die weeaboos

het maakt me treurig

klach: morgen ben ik ook levenloos, maar 't wordt vast wel weer verdomd gezellig
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72860455
Ik wist er nog geeneens vanaf, dat jij er vanaf weet maakt jou nog erger dan die nerds
  donderdag 17 september 2009 @ 23:15:02 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_72860495
Is dat een soort LARP?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 september 2009 @ 23:15:28 #4
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72860520
Animé-conferenties !
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_72860539
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Is dat een soort LARP?
nee, zo zielig is 't nog net niet
pi_72860644
Ik ken een meisje die daarheen gaat en zij is echt bloedmooi alleen ze zag me niet staan vorig jaar maar maakt niet uit ik ben er al overheen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72860663
Niet bij abunai geweest overigens
pi_72860807
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:17 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken een meisje die daarheen gaat en zij is echt bloedmooi alleen ze zag me niet staan vorig jaar maar maakt niet uit ik ben er al overheen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee

ik ga morgen wel proberen om een heet geek meisje te scoren
pi_72860965
Ga je foto's maken?
pi_72860979
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Desunoto het volgende:
Ga je foto's maken?
Als ik er toch ben
pi_72861079
Oh damn, ik krijg opeens een beeld voor me waarin ik dit topic zie met foto's van dat mooie meisje maar dan in een Naruto pakje

Tvp voor de pics
  donderdag 17 september 2009 @ 23:25:36 #12
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72861097
dus jij klaagt en zeikt over Abunai maar gaat er wel zelf heen ? Wat een hypocrisie van de bovenste plank weer
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72861178
Ik heb wel eens foto's gezien van dat event. Mensen die in cosplay gaan rondlopen etc. Supertriest!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_72861197
Ik zou ook eerst gaan, maar ik heb m'n kaartje verkocht.
pi_72861221
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
dus jij klaagt en zeikt over Abunai maar gaat er wel zelf heen ? Wat een hypocrisie van de bovenste plank weer
Denk dat hij zich wel 'normaal' voelt en klaagt over de vage figuren daar die daarmee de gemiddelde anime kijker, en hem dus, een slecht beeld geven.
pi_72861227
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind t wel leuk daar hoor, alleen ongeveer bij 80% denk ik doe toch ff normaal, mjah als die normaal deden was abunai niet zo leuk geweest
pi_72861290
tvp voor de pics
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72861334

Om even het beeld te schetsen wat je te zien krijgt op zo'n event
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_72861371
Ik ga niet, wel eens geweest maar ik voel me er niet zo thuis eerlijk gezegt. Ach de cosplays zijn meestal wel grappig hoor. En er lopen gelukkig nog normale personen rond.
Roken is lekker
pi_72862791
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Om even het beeld te schetsen wat je te zien krijgt op zo'n event
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:30:25 #21
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72863192
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:17 schreef Desunoto het volgende:
SPOILER
Verhaal van je leven .
pi_72863454

ik vind anime kijke op zijn tijd wel leuk, als het beetje van intellectueel nivo is (niet zoiets als lucky star.. bleh)
maar wat ik altijd zie van die conferenties is 90% dat te idioot voor woorde doet en dat je gewoon afvraagt waar de nog beetje normale mensen rondlopen
pi_72863477
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:43 schreef koffiegast het volgende:

ik vind anime kijke op zijn tijd wel leuk, als het beetje van intellectueel nivo is (niet zoiets als lucky star.. bleh)
maar wat ik altijd zie van die conferenties is 90% dat te idioot voor woorde doet en dat je gewoon afvraagt waar de nog beetje normale mensen rondlopen
herkenbaar
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:45:16 #24
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_72863479
In Zwolle? Waar? IJsselhallen? Dan ga ik ook. Kapotlachen voor een lage prijs is iets wat ik niet graag oversla.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_72863567
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
In Zwolle? Waar? IJsselhallen? Dan ga ik ook. Kapotlachen voor een lage prijs is iets wat ik niet graag oversla.
bij 't conferentiecentrum in de buurt van zwolle centraal, ze zijn niet te missen wanneer je er rond een uur of 4 bent. Voor 16eu zeker leuk om een dagje aapjes te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')