JEZUS!
Wat een NIET TE TREKKEN figuren!
Die goser met dat lange haar probeerde Maurice nog na te doen.
En dan die endleader...
Triest
Die Seki is in alles wat hij doet irritant, en wat is die Esmaralda een muts zeg!!
Ik word bijna wagenziek als ik de beelden zie van als ze aan het rijden zijn, wat een gewiebel
Voor de rest valt het allemaal nog wel (een beetje) mee
[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 14 Februari 2000).]
Groetjes Ruby
[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 14 Februari 2000).]
Hoor je me walgelijk! Die camera's erg "tactisch" geplaatst, ja je kunt zien dat er veel moeite en tijd is in gestoken. Je leeft echt mee, maw je voelt gewoon je maag draaien.
Hadden ze nu gewoon geen steady-cam kunnen instaleren!?
De mensen in de bus.....Aziz.....'nuff said. (Ooit weleens gehoord van het begrip "kleding op maat"?)
Die what'shisname...Sjekti........gadverdamme, net een echte junk. Jezus gedraag je naar je leeftijd.
De rest zit er gewoon voor de roem. En het "leuke" is nog wel....ze denken echt dat het programma een regelrechte hit word!
(Not if I can help it)
Dit programma is fout....heel erg fout. Ik riep bijna een wereldwijde Jihad tegen "De Bus" uit. (nu alleen nog maar een boycott)
En denk je dat de mensen kunnen staan? Nee hoor, die hebben binnen drie weken een vergroeide rug....
Tot nu toe is het alleen nog maar een dieptriest programma waar je louter mee kunt spotten.
Nooi zullen ze BB niveau halen, NOOIT!!!
Ik ben het echt helemaal eens met alles wat je zegt (of typt, whatever)
quote:
Ik word bijna wagenziek als ik de beelden zie van als ze aan het rijden zijn, wat een gewiebel
Voor de rest valt het allemaal nog wel (een beetje) mee[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 14 Februari 2000).]
Hebben ze al nog een keer gereden dan of was dat toen ze naar thialf gingen....
Blue Thunder
Ook al was het programma wel geslaagd, dan vond ik er nog niks aan, omdat het gejat is. Daar hou ik helemaal niet van.
Leuk trouwens dat er nog niemand positief op het programma reageerd. Is er niemand die het programma leuk vind?
Geef het even een weekje (of twee). Het moet nog een beetje groeien. En Kipman, of je het programma nou leuk vind of niet, toch blijft men kijken. En zeker als over een week (of twee) er vreselijke ruzies, roddel en irrtitaties naar boven gaan komen...
Braakmiddel
Maar het geluid is niet oké en het wiebelt inderdaad ook nogal.
Maar goed, we zullen zien !
MAAR, het blijft gejat.
quote:
op 02-15-2000 om 11:07 AM schreef prinsesje het volgende:
ik vond er inderdaad ook geen bal aan.
ik zat me vooral aan Willeke te irriteren.
Maar ja, misschien wordt het nog wel leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |