Whehehehe goeie garp TS!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Sakura het volgende:
Vanavond weer zo'n muts aan de deur of we nog interresse hebben in een nieuwe energie leverancier.
Op mijn vraag wat blikjes Red Bull bij haar dan kosten kon ze slechts appelig kijken.![]()
Ik haat dat volk wat aan de deur komt leuren net terwijl ik een bord eten voor m'n neus heb staan
Dat is echt hard!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
Geef ze gewoon een euro net als alle collectanten.
Kun je dit ook toepassen op bijv glazenwassers?quote:
Vallen die ook onder de colporteurs?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kun je dit ook toepassen op bijv glazenwassers?
Dit.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef On het volgende:
Ik weet nog een matige grap. Dan geef je haar 50 cent en dan pak je haar energie en dan ga je er zo keihard op stampen. En zij dan van mijn energie wat doe je! En jij van ik heb er toch voor betaald!
Ik vraag altiijd of ze de zonnepanelen ook zelf plaatsen op ons dakquote:Op donderdag 17 september 2009 23:57 schreef moonmovies het volgende:
Als ze bij ons energie komen aanbieden, zeg ik altijd dat ze het maar in de tuin moeten neerzetten.
whehehequote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef On het volgende:
Ik weet nog een matige grap. Dan geef je haar 50 cent en dan pak je haar energie en dan ga je er zo keihard op stampen. En zij dan van mijn energie wat doe je! En jij van ik heb er toch voor betaald!
Waarom zou je collectanten iets willen geven?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
Geef ze gewoon een euro net als alle collectanten.
omdat ze dan weg gaan, goedschiks danquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef 700MB het volgende:
[..]
Waarom zou je collectanten iets willen geven?
Fatsoen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef 700MB het volgende:
[..]
Collectanten zijn al blij met 20 cent knieperd (of ben ik nou een knieperdquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef 700MB het volgende:
[..]
Made me laughquote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef On het volgende:
Dat heeft niets met fatsoen te maken, de mensen die aan de deur komen staan er namelijk niet voor zichzelf. Zij bieden een zakelijke transactie aan, die kun je gewoon weigeren. Juist omdat zoveel mensen geen nee durven zeggen (maar dat wel willen) wordt dat gebedel aan de deur in stand gehouden. Als ik een goed doel wil steunen (en dat wil ik niet) maak ik er zelf wel geld aan over.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:37 schreef Adelante het volgende:
Fatsoen?
Als je niets geeft gaan ze ook wel weg. Ook goedschiks.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:33 schreef On het volgende:
omdat ze dan weg gaan, goedschiks dan
Ik zie niet in waarom ik een collectant blij zou moeten maken? De meesten (niet allemaal inderdaad) krijgen overigens gewoon salaris voor hun rondje door de wijk. Een week later tref je ze in een andere wijk voor een ander goed doel aan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:40 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Collectanten zijn al blij met 20 cent knieperd (of ben ik nou een knieperd).
Als ik zie dat het een collectant is die aanbelt doe ik sowieso niet open. Dat bespaart ons beiden tijd. Ik hoef de deur niet open te doen en hij kan meteen verder naar de volgende deur.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:40 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Onder het eten doe ik gewoon niet open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |