datquote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Rosbief het volgende:
Wat ga je dan zeggen op sollicitatie na je 'opleiding'?
Als je het woord LOI laat vallen lachen ze je keihard uit
Hmm, zal het daar ook nog even proberen dankjewel hoor voor de tip!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:11 schreef Matthijs- het volgende:
Misschien hier?
Ervaringen met opleiders (NCOI, NTI, LOI etc)?
Wat een gelul zeg, en wat een domme mensen werken er op die recruitment afdeling als zij hun mening over de kwaliteit van de opleidingen van een bepaalde instelling laten bepalen door een reclame.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:54 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
dat
Ik heb zelf gewerkt op een Recruitmentafdeling van een groot verzekeringsbedrijf. CV's waarop een LOI-cursus vermeld stond gingen linea-recta de papierversnipperaar in. (deden mijn collega's overigens).
Dat vele werkgevers het LOI niet serieus nemen, heeft de LOI zelf aan zich te danken, moeten ze maar niet van die kinderachtige stoute wouter reclame's maken. Wat dat betreft heeft het NCOI meer aanzien, maar regulier blijft het beste!
En jij weet dat je bij LOI geen stage loopt? Volgens mij is de praktijk, in de vorm van stage, namelijk verplicht bij een HBO studie. Anders mag het gewoon niet HBO heten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:03 schreef _Loki het volgende:
Ik snap dat bedrijven een thuisopleiding niet heel erg waardering. Je hebt wel dezelfde kennis, maar praktijkervaring bij een HBO-opleiding is toch minstens zo belangrijk.
Man, wat zijn dit voor harde aantijgingen?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Matthijs- het volgende:
Rosbief staat overigens bekend om zijn kortzichtigheid, dat je het ff weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |