Tegenklacht: Te veel detailsquote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Drinky het volgende:
Geen idee waarom, maar om de een of andere reden is mijn buikje vandaag erg van streek. Gevolg: belangrijke vergadering waar ik kijk alsof m'n hoofd bijna gaat ontploffen, loopt het ook nog eens een minuut of 10 uit, ik ging daar bijna dood. Daarna gelijk een helse drol in de wc gelegd.
Vlak daarna had ik rijles. Ik zat net in de auto en toen begon het weer, m'n instructeur vond het al raar dat ik zoveel fouten maakte deze les :") . Thuis gelijk als een malle naar de wc geracet. En toen was het ook weer een gigantische dump. En net moest ik verdomme weer, waar slaat dit op? dit is echt kak![]()
Klacht: schijt
Neequote:
Wist wel dat ik wat vergeten wasquote:
Dan krijg ik ditquote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wist wel dat ik wat vergeten was![]()
Ach, als je op "tubgirl" searched op google kom je iig dichtbij
Ik kon ook gewoon zeggen dat ik 3 keer heb gekakt, maar dat is natuurlijk minder interessantquote:
SPOILER OEN!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan krijg ik dit![]()
[ afbeelding ]
Je vraagt om een maand vakantie met zo'n goor plaatje.quote:
Gastquote:Op donderdag 17 september 2009 21:04 schreef tisauch het volgende:
[..]
Je vraagt om een maand vakantie met zo'n goor plaatje.
Editsletquote:
Vrouwen voelen zich aangetrokken tot homofielenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef Drinky het volgende:
Valt me toch wel op dat er in dit topic veel vrouwen reageren
Het is geen diareequote:
Het klonk wel echt als diareequote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het is geen diaree
Ok, dit is mischien wel TMI
Heb je me gehoord danquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Princesa_ het volgende:
[..]
Het klonk wel echt als diaree
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |