Ja, alsof ik zin heb om mijn gmailaccount in te stellen als MSN en al mijn contacten weer opnieuw toe te voegenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Geen hotmail meer gebruiken dan
Ik gebruik ook gewoon een hotmail voor MSN, de mail controleer ik nooit. Het zit toch altijd vol spam en vervelende doorstuurmailsquote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, alsof ik zin heb om mijn gmailaccount in te stellen als MSN en al mijn contacten weer opnieuw toe te voegen
ALS JE HEM NOOIT CONTROLEERT, HOE WEET JE DAN DAT HET VOL ZIT MET SPAM EN VERVELENDE DOORSTUURMAILS??????quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik gebruik ook gewoon een hotmail voor MSN, de mail controleer ik nooit. Het zit toch altijd vol spam en vervelende doorstuurmails
Laserogen man, laserogenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
ALS JE HEM NOOIT CONTROLEERT, HOE WEET JE DAN DAT HET VOL ZIT MET SPAM EN VERVELENDE DOORSTUURMAILS??????![]()
![]()
DDDD:dDD :d
![]()
NOU?NOU?
Die functie zit dus niet in hotmailquote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef Hetiszover het volgende:
Je hotmail doorlaten sturen naar je Gmail?
Dat is gewoon een juiste aannamequote:Op donderdag 17 september 2009 20:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
ALS JE HEM NOOIT CONTROLEERT, HOE WEET JE DAN DAT HET VOL ZIT MET SPAM EN VERVELENDE DOORSTUURMAILS??????![]()
![]()
DDDD:dDD :d
![]()
NOU?NOU?
Je kan in Gmail instellen dat ie via POP3 andere emailadressen moet leegtrekken. En je kunt vanuit Gmail ook versturen via een ander emailadres via smtp. Doe ik ook al jaren. Hoef ik niet te kloten met een nieuw emailadres en toch Gmail..quote:Op donderdag 17 september 2009 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die functie zit dus niet in hotmail
Dankquote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan in Gmail instellen dat ie via POP3 andere emailadressen moet leegtrekken. En je kunt vanuit Gmail ook versturen via een ander emailadres via smtp. Doe ik ook al jaren. Hoef ik niet te kloten met een nieuw emailadres en toch Gmail..
Opgelost,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |