Mwoah als ik elk linkje dat naar een linkje dat naar een linkje verwijst moet verwijderen zonder dat er ook maar op geageerd word kan ik wel bezig blijven.quote:Op maandag 16 november 2009 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
En in het pc topic van mw2 word ook genoeg gepraat over hacks en praktijken!
Grappig, mij waarschuwen voor iets wat ik niet doe en daar je oogjes dichtdoen!
Als er op Gamert een nieuwsbericht staat waar er over een hack gepraat word, moet je maar bij gamert gaan zeiken, alsof games.fok het ook zo nu en dan niet heeft over piraterijjquote:
Tot op zekere hoogte. Prima dat iemand zijn console heeft omgebouwd, zolang die persoon het maar niet gaat lopen promoten of expres gaat lopen kloten door te roepen dat hij of zij een bepaalde game al gespeeld heeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:23 schreef Anne het volgende:
Ach gut, moet je het xbox 360 topic er weer bij halen? Sneu.
Dat topic wordt juist verkloot door de vele (niet consequente) modacties.
Als je er dan per se iets aan wilt doen, door alles te censuren, doe dat dan ook, maar niet half.
Daarnaast heb ik vrij weinig mensen stoer zien doen. De meeste geven aan dat ze de lul zijn, zeggen dat ze overstappen of een nieuwe xbox kopen en dawast. No big deal.
Ik ben blij dat FOK!games die discussie wel laat loslopen.
Je moet het afkeuren Rossdale.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:37 schreef Rossdale het volgende:
Zolang mensen dat niet doen boeit het me echt niet of ze een game legaal of illegaal spelen, is hun eigen keuze.
Dat doen ze ook niet. Het ging laatst om die specifieke bans. Daar werd even over gebabbeld. En ineens was alles weg. Toen gingen we door en dat werd niet verwijderd.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Prima dat iemand zijn console heeft omgebouwd, zolang die persoon het maar niet gaat lopen promoten of expres gaat lopen kloten door te roepen dat hij of zij een bepaalde game al gespeeld heeft.
Zolang mensen dat niet doen boeit het me echt niet of ze een game legaal of illegaal spelen, is hun eigen keuze.
Die discussie daar is gewoon een discussie. Op het forum heb je allemaal randdebielen met een gemodde Xbox die lopen te klagen. Dat is een groot verschil.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef Anne het volgende:
Ah okay, nouja, deze discussie mag dus niet eens in GAM besproken worden;
Tot een miljoen mensen geband van Xbox Live
En da's van de zotte..
Open er een topic over in plaats van zo te lopen zeiken zou ik zeggen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef Anne het volgende:
Ah okay, nouja, deze discussie mag dus niet eens in GAM besproken worden;
Tot een miljoen mensen geband van Xbox Live
En da's van de zotte..
Je liegtquote:Op woensdag 18 november 2009 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die discussie daar is gewoon een discussie. Op het forum heb je allemaal randdebielen met een gemodde Xbox die lopen te klagen. Dat is een groot verschil.
Als die dwazen in een eigen topic zouden zitten zou dat al veel uitmaken omdat ze dan het gewone 360-topic niet bevlekken met hun vieze gedrag
In GAM heb je het ook over consoles. En in het 360-topic is wel degelijk geedit.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Open er een topic over in plaats van zo te lopen zeiken zou ik zeggen!
Het gezeur van de bans is gehaald uit het MW2-topic, niet uit het centrale 360-topic omdat afgesproken is dat we in specifieke game-topics alleen over de game praten. Over warez wordt gewoon niet gepost, vooral omdat het alleen maar discussie over of warez nu wel of niet illegaal zijn oplevert. In GAM hebben we het over games, niet hoe je eraan komt of hoe stoer het is dat je hem 2 weken voor de release wel niet kunt spelen.
Goed voorbeeld, binnen een paar posts gaat het over KPDquote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Je liegt!!
Er werden ook vragen gesteld zoals deze; Xbox gebanned, saves & gametag weg?
Dat doet TS niet, schattebout. Dan moeten de mods die posts even weghalen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed voorbeeld, binnen een paar posts gaat het over KPDTerecht gesloten dus
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:41 schreef Slicky het volgende:
ja ff terug naar me probleem aub
Dat gaat over het oplossen van de gevolgen van een ban. Niet alleen gaan we hem daar niet bij helpen, het is ook een dikke vette gunt!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
In GAM heb je het ook over consoles. En in het 360-topic is wel degelijk geedit.
En daarnaast; die wordt toch meteen geslot met een;
[ afbeelding ]
Ik "moet" helemaal niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef Anne het volgende:
Dan moeten de mods die posts even weghalen.
In dat ONZ-waardig topic kom ik niet zo vaak. Gewoon niet gezien dus. Anders was het daar ook gedelete.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Anne het volgende:
Dus in dat topic mag je die persoon niet helpen, maar in het centrale xbox 360 topic weer wel.
Raar hoor. Heel apart.
Ja, omdat ik thuis niks te vertellen heb vind ik het leuk om als kleuterjuf in GAM te moeten optreden.quote:En wie loopt hier te zeiken? Jij loopt continu te zeiken en met slotjes te smijten.
Heb je thuis niks te zeggen ofzo? Knurft.
Sjoooohhhquote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef Anne het volgende:
Oh ja, mensen naar andere websites verwijzen. Doe je ook heel vaak inderdaad.
Als het zo ONZ-waardig is is het dan geen tijd om er iets aan te gaan doen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
In dat ONZ-waardig topic kom ik niet zo vaak. Gewoon niet gezien dus. Anders was het daar ook gedelete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |