Topmod!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
Persoonlijke aanvallen en slowchat weggehaald.
Vooral zo doorgaan als jullie willen dat we je FB serieus nemen.
Strolie is nou eenmaal van de dreigementen, kan hij ook niets aan doen.quote:
Zet het in een spoilerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef Major-Balls het volgende:
Ik wil iets zeggen wat helemaal niet mag.. is daar een centraal topic voor?
of maak een SC aan in ONZquote:
Toch is hij goed bezigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Strolie is nou eenmaal van de dreigementen, kan hij ook niets aan doen.
Kan je zelf terugzien als modje zijndequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke mod heeft van mijn Xbox 360 TT een homo TT gemaakt?
Kon het niet latenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke mod heeft van mijn Xbox 360 TT een homo TT gemaakt?
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er niet in een regel ingesteld worden dat er pas over games gepraat mag worden zodra de release er is ofzo? Zowel het 360-topic als het achievement-topic keren steeds weer naar een warez-discussie
Mensen die achievements posten die ze gehaald hebben in een game die ze gedownload hebben mogen bijvoorbeeld meteen een ban. Dat is gewoon uitlokking namelijk. Het verpest GAM een beetje op deze manier...
Bij NeoGAF gebeurt dat ook, deze week is er nog iemand geband omdat hij een zelf gemaakte videoreview postte van Modern Warfare 2 die hij gemaakt had met de gedownloade versie. En dat is niet meer dan terecht in mijn ogen. We willen zoiets gewoon niet in GAM toch?
Gooi het desnoods bij een FA neer, en laat hem/haar hier eens reageren of meelezen aangezien het modden in GAM op dit moment niet echt loopt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er niet in een regel ingesteld worden dat er pas over games gepraat mag worden zodra de release er is ofzo? Zowel het 360-topic als het achievement-topic keren steeds weer naar een warez-discussie
Mensen die achievements posten die ze gehaald hebben in een game die ze gedownload hebben mogen bijvoorbeeld meteen een ban. Dat is gewoon uitlokking namelijk. Het verpest GAM een beetje op deze manier...
Bij NeoGAF gebeurt dat ook, deze week is er nog iemand geband omdat hij een zelf gemaakte videoreview postte van Modern Warfare 2 die hij gemaakt had met de gedownloade versie. En dat is niet meer dan terecht in mijn ogen. We willen zoiets gewoon niet in GAM toch?
Gooi het desnoods bij een FA neer, en laat hem/haar hier eens reageren of meelezen aangezien het modden in GAM op dit moment niet echt loopt.
Ik vind het lastig Gijs. Stelregel is dat het mag zolang er over de game wordt gepraat. En dus niet over hoe iemand er aan komt, waar je hem illegaal kunt vinden of het aan de praat krijgen van een warez-versie. Deze posts edit ik ook als ik ze tegenkom.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |