Om na mijn ban maar direct weer goed te beginnen, is hier mijn eerste klacht alweer.
Ik ging vaak naar de supermarkt vlakbij m'n huis en kocht daar het godendrankje Fernandes Super Pineapple.
Zo ook vandaag, althans, dat dacht ik.
Bij de supermarkt aangekomen liep ik naar het schap van de Fernandes en wat zag ik: Alleen de noob roze, matige blauwe en opzich wel drinkbare groene. Maar waar is het gele blikje gebleven?

.
Ik dacht, misschien zijn ze op. Dus ik loop naar een bijvulmeisje toe en vraag: "Ey dushi, heb je die gele Fernandes nog?

" Zegt ze: "Nee, die is eruit gehaald, want die werd niet genoeg verkocht."
Het aparte is nog. Ik ben een paar maanden niet bij de supermarkt geweest, vanwege vakantie of omdat ik naar een andere ging wat op dat moment beter uitkwam. Toen ik er hiervoor kwam werd het keurig bijgevuld en stonden er elke dag nieuwe. Nu kom ik er niet, is het ineens uit het assortiment gehaald. Was ik de enige die het kocht ofzo?

.
En tot overmaat van ramp is de Ristorante Funghi ook uit het assortiment gehaald om dezelfde reden.
Samenvatting: Ik kom twee maanden niet bij de supermarkt en alle producten die ik vaak kocht zijn uit het assortiment gehaald omdat ze niet meer verkochten.