Leraarschap?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nee... Als Leraar-in-wording
Trouwens in NL valt het NFI (Nederlands Forensisch Instituut, de NL versie van CSI) echt zwaar tegen. Het is echt niet zo spectaculair als op TV (natuurlijk).
je hebt toch geen ADD?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben veel te druk met vanalles, en daardoor kan ik niet rustig gaan zitten om te schrijven enzo. En ik schrijf wel eens wat, niet echt verhalen, meer een soort sfeerstukjes of verhalende gedachtenkronkels.
ben je besodermieterd.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg! dit heb je me zelf geleerd
a, want 100 liter water uit een waterbesparende douchekop is natuurlijk minder dan 100 liter uit een kraanquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Laten vollopen met een waterbesparende douchekop...doe ik ook
kinderen nemen slecht gedrag over van anderenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodermieterd.ech nie.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer een kinderboek schrijven
Aan een zeer select gezelschap. En zelfs dan bijna nooit.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch geen ADD?![]()
Laat je weleens wat werk lezen?
Hij bedoelde het als een grap (neem ik aan)quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef wonderer het volgende:
J
[..]
a, want 100 liter water uit een waterbesparende douchekop is natuurlijk minder dan 100 liter uit een kraan
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodermieterd.ech nie.
hm, slecht gedrag?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kinderen nemen slecht gedrag over van anderen
grote mond maar je doet niksquote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hm, slecht gedrag?![]()
i'll show u slecht gedrag.
kep vandaag wel wat veel i'll show u gebruikt.
Ja leerkracht basisonderwijsquote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
veel schrijvers hier!
![]()
Jij doet toch ook een lerarenopleiding?
u crazy bitchquote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Als je dat nu al niet meer weet zou ik maar niet meer zo vaak in de vim hangen
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kinderen nemen slecht gedrag over van anderen
bang voor kritiek?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan een zeer select gezelschap. En zelfs dan bijna nooit.
PABO? (en ik bedoel niet dat sexblaadje)quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja leerkracht basisonderwijs
Zie! Zie!quote:
who the fuck is Jip? Je bedoelt Jip en Janneke?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Wat moet er dan wel niet van Jip worden? Ik sta der helemaal alleen voor
Eh jaquote:
Ja idd Pabo.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
PABO? (en ik bedoel niet dat sexblaadje)
hoeveelste jaar?
Jip? Duh! Jip natuurlijk!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
who the fuck is Jip? Je bedoelt Jip en Janneke?
Tuurlijk, zelfs Stevie Wonder zag dit aankomen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij bedoelde het als een grap (neem ik aan)
ach, je bent 20 (ja, ik heb gegluurd)quote:Op donderdag 17 september 2009 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh ja, want ik ben er zelf al nauwelijks van onder de indruk als ik het later teruglees.
.
6e jaars??quote:Op donderdag 17 september 2009 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja idd Pabo.
Euh ik ben 6e jaars
Nou, ik ben nog aan het studeren, dus moet ik stagelopen. En het is nog niet zeker, maar als het doorgaat op een 'gewone' middelbare school HAVO/VWO.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
Leraarschap?ik was ook leraar. Leraar Engels.
![]()
Nee, dat wist ik al van dat het niet zoals het op tv is. Dat is hier precies hetzelfde.![]()
Maar hoezo eindelijk een stageplek? ze schreeuwen toch om docenten? Op wat voor school ga je lesgeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |