hoeft toch niet, je kan toch el tren spelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Alsof Nuno y Yo zouden delen
Hmmm doe je meequote:Op donderdag 17 september 2009 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoeft toch niet, je kan toch el tren spelen.![]()
![]()
lekker lang weekendquote:
das anders dan friends with benefits?quote:
o ja, je studeerde. Wat voor studie ook alweer? Journalistiek?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Want ik moet opdrachten maken en lezen en studeren.
jaquote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das anders dan friends with benefits?
omg tis ook FB
Bachelor of Master?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Neederlandsche taal ende kultuur.
Zonde, dat je voor het bangen naar A'dam gaat. Je zou er een avondje uit van moeten maken met die hot bitch van je. Lekker eten in Supperclub o.i.d. Daarna clubben.quote:
Wat wil je later gaan doen? De Journalistiek in? Boeken schrijven?quote:
Het is wel een van mijn dromen om een boek te schrijven, maar ik kom er niet toe om mijn idee daadwerkelijk uit te typen en er goed in te zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat wil je later gaan doen? De Journalistiek in? Boeken schrijven?![]()
Moderne is leuk ja. En veel werkquote:Een meissie die ik ken deed ook die studie. Ze is afgehaakt, maar vond Moderne Letterkunde(?) het leukste aan de opleiding. En boeken lezen, heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel boeken lezen.
ah, scheikunde meneerquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef Weemz het volgende:
*Heeft misschien ein-de-lijk een stageplaats*
hoezo je komt er niet aan toe? Alle begin is kut, je zal er alleen maar door groeien. Schrijf je al korte verhalen?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[quote]
Het is wel een van mijn dromen om een boek te schrijven, maar ik kom er niet toe om mijn idee daadwerkelijk uit te typen en er goed in te zijn.
ga je mond spoelen met groene zeep.quote:
Nee... Als Leraar-in-wordingquote:Op donderdag 17 september 2009 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
ah, scheikunde meneer![]()
een stageplek a la CSI?
Ik ben veel te druk met vanalles, en daardoor kan ik niet rustig gaan zitten om te schrijven enzo. En ik schrijf wel eens wat, niet echt verhalen, meer een soort sfeerstukjes of verhalende gedachtenkronkels.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo je komt er niet aan toe? Alle begin is kut, je zal er alleen maar door groeien. Schrijf je al korte verhalen?
Ik wil ook een keer een kinderboek schrijvenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo je komt er niet aan toe? Alle begin is kut, je zal er alleen maar door groeien. Schrijf je al korte verhalen?
Zeg! dit heb je me zelf geleerdquote:Op donderdag 17 september 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je mond spoelen met groene zeep.![]()
btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |