quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Het gaat ontspannen, heb af en toe het idee van had ik je maar eerder ontmoet
Kkstquote:
Je mag ook mijn voornaam gebruikenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kkst(ik vind de kk afkorting zo ... nou ja, omdat iedereen het voor kanker gebruikt).
Hot tub zou ik nog wel eens willen ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, in zo'n standaard ding is het niet gezellig met opgetrokken knieen
Keuken?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mag ook mijn voornaam gebruiken
handtasje? I'll show u handtasjequote:Op donderdag 17 september 2009 20:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En lekker handtasje van me
Wat is omhoog
hebben jullie wel een bad?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hot tub zou ik nog wel eens willen ja.
Okeequote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mag ook mijn voornaam gebruiken
Sorry, grampsquote:Op donderdag 17 september 2009 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
handtasje? I'll show u handtasje![]()
![]()
heb je je huiswerk al gemaakt? anders geen internet 4 u.![]()
Yeah, maar dat is nog nooit gevuld geweestquote:
Zonde, dat had je blessure wel lekker gevonden.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar dat is nog nooit gevuld geweestIk vind badderen ook een tijdverspilling en waterverspilling.
quote:
I dunno, kep je fobo en die andere shit bekeken, maar daar staat het ook niet. Wat zeg ik dit weer eloquentquote:
Het begint met een Jquote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
I dunno, kep je fobo en die andere shit bekeken, maar daar staat het ook niet. Wat zeg ik dit weer eloquent
staat ie hier tussen?quote:
joost? dat zou mijn tweede keuze geweest zijn.quote:
hoe lang duurt het vollopen ?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zonde, dat had je blessure wel lekker gevonden.![]()
Als ik weer te veel heb getraind of na bootcamp, ga ik er altijd ff inliggen.![]()
Aan waterverspilling doe ik niet aan. Ik ga niet elke dag in bad. Net wat je zegt, geen tijd. althans nu even wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |