een uurtje?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet niet wat een tijdje bij mij is![]()
iets langerquote:
Drie uur in bad vind ik gewoon raar. Het wordt koud en alles, je lichaam wordt rimpelig en drie uur in dezelfde houding schiet ook niet op...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Maar iedereen heeft toch wel een romantische streak in zich?
maar Mieke is ook zonder bad toch ook rimpeligquote:Op donderdag 17 september 2009 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie uur in bad vind ik gewoon raar. Het wordt koud en alles, je lichaam wordt rimpelig en drie uur in dezelfde houding schiet ook niet op...
Zou hem best willen gladstrijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar Mieke is ook zonder bad toch ook rimpelig
Hoe gaat het trouwens met je date ?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Zou hem best willen gladstrijken
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je date ?
nee hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zet je me nou op me plaats of wat is dit
![]()
![]()
gaat goedjes, alles leuk en geen hoofdpijn
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee hoorvan mij mag alles
![]()
Was gewoon benieuwd hoe het ging
tis niet atlijd 3 uur. maar we praten bij. doen een pilletje, champie. Het wordt niet koud, wordt op temperatuur gehouden. nee, ik word niet rimpelig door de olie, hooguit mijn vingertoppen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie uur in bad vind ik gewoon raar. Het wordt koud en alles, je lichaam wordt rimpelig en drie uur in dezelfde houding schiet ook niet op...
i'll show u rimpelig, u sack o shit.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar Mieke is ook zonder bad toch ook rimpelig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
aaaaaahhhhhhhhh wat lievvvquote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Het gaat ontspannen, heb af en toe het idee van had ik je maar eerder ontmoet
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i'll show u rimpelig, u sack o shit.
kom maar op, ik lust je rauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
GTSTquote:Op donderdag 17 september 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
waar is idereen? eten? o wacht ff, goede tijden..![]()
![]()
Hij kan beter een jong blaadje nemen. Dan is het vlees nog lekker mals.quote:
Hot tub dus?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tis niet atlijd 3 uur. maar we praten bij. doen een pilletje, champie. Het wordt niet koud, wordt op temperatuur gehouden. nee, ik word niet rimpelig door de olie, hooguit mijn vingertoppen.
En nee, niet in dezelfde houding. Bad is 2 bij 2,50 geloof ik. Er kunnen 3 volwassen mannen naast elkaar liggen en helemaal onderwater.
Niet de standaard baden, die ik ook in Amsterdam heb. Waar ik niet met mijn benen gestrekt kan inliggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |