nee, dan is etenstijd voorbijquote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo nog maar 20 min? moet je de trein halen o.i.d.?
ik ga toch naar Lissabonquote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij moet zeker naar A'dam om even te ........
Ook. Roken en koffie is niet goed voor de smaak.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zit echt zo veel verschil in... Het is altijd weer een (on)aangename verrassingMaar is het echt de dag ervoor? Ik dacht dat het langer duurde.
Was je weer wezen sletten?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is atlijd met pillow talk. Deed ik eauk eergisteren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, dan is etenstijd voorbij
spanjaard die je bentquote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
mag je er niet langer over doen dan? strange little man you are.![]()
Je bedoelt in de club? Nee, dit is mijn FB. We trekken (hihi) de hele avond ervoor uit. Eerst natuurlijk champie en dan in bad met zijn tweeen (bad is groot zat voor 4 personen) en dan fuckfest.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was je weer wezen sletten?
they made me do itquote:
Ik proef het niet iedere dag moet ik zeggenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Speaking of which, ben ik de enige die altijd weer benieuwd is hoe het vandaag smaakt?
eet ze, frikandellen en patat zeker weerquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ga toch naar Lissabon
gij snoodaardquote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bedoelt in de club? Nee, dit is mijn FB. We trekken (hihi) de hele avond ervoor uit. Eerst natuurlijk champie en dan in bad met zijn tweeen (bad is groot zat voor 4 personen) en dan fuckfest.
nee morgen pasquote:Op donderdag 17 september 2009 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eet ze, frikandellen en patat zeker weer
ben je nu al klaar? schuif je het zo naar binnen? (niet die frikandel, bedoel ik)quote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee morgen pas![]()
vandaga huts/stamppot
quote:
u besta be not talking bout me.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met badolie en rozenblaadjes ?
ben een snelle eterquote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je nu al klaar? schuif je het zo naar binnen? (niet die frikandel, bedoel ik)
en dan ben je een spons als je er weer uit komtquote:Op donderdag 17 september 2009 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar geen rozenblaadjes, da's zo gay.
![]()
![]()
Lekker 3 uur in bad zitten, drinken, jointje, n**ken.
in een homo topic, goede morgenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Waar ben ik nou weer in terecht gekomen
en heb je ook al de afwas gedaanquote:
daar hebben ze een vaatwasser voor uitgevondenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en heb je ook al de afwas gedaan
zoals deze spons?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan ben je een spons als je er weer uit komt
wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Waar ben ik nou weer in terecht gekomen
Dat geouwehoer over bad en spons en allesquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals deze spons?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat geouwehoer over bad en spons en alles
stamppot is toch voor de winterquote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee morgen pas![]()
vandaga huts/stamppot
hee hou eens op ik heb al een tijdje geen sex gehadquote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iets te romantisch?
ach, we beginnen romantisch maar eindigt in ....![]()
![]()
dat at ik ook s zomers.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
stamppot is toch voor de winter
was ook hutspotquote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
stamppot is toch voor de winter
arme nunoquote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hee hou eens op ik heb al een tijdje geen sex gehad
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wonderer is niet gewend aan een romantische Mieke ?
ik volgens mij nietquote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Maar iedereen heeft toch wel een romantische streak in zich?
waarom geloof ik je niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
na het komende weekend toch weer ?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar als jij naar Amsterdam toe gaat om je te laten volblaffen dan doe je toch ook een drankje o.i.d vooraf en bijpraten and shit? toch niet meteen binnenkomen, nog met je jas aan met je hakken in de lucht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
En met een lekkere lap vlees bedoel je?....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:39 schreef mike_hunt het volgende:
dat at ik ook s zomers.andyvie, spinazie.
![]()
met een lekkere lap vlees.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef Steve het volgende:
[..]
En met een lekkere lap vlees bedoel je?....
Te makkelijk, ik weet het...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |